فراخوان مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط»

مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط» ویژه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ویژه اعضای کانون‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط»، ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

بنابر این گزارش، هدف از برگزاری این مسابقه مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی جهت معرفی برنامه های اوقات فراغت مسجد محله است.

این مسابقه با موضوع مسجد کانون نشاط (اوقات فراغت مسجدی) در بخش های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط و رشته طراحی پوستر برگزار می شود.


ویژگی پوسترهای طراحی شده باید به شرح ذیل باشد:

عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است که حتما باید درج شود. (تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد)

استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است.

در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مولفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می گیرد.

در بخش ملی باید مولفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد.

اندازه پوستر 70*50 سانتیمتر باشد.

جهت ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانهbachehayemasjed.irاز فرم من هنرمندم، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.

پوستر حتما باید در دو قالبJPGکم حجم و فایل اصلی(PSD)ارسال گردد.

هر نفر می تواند مجموعا چهار اثر ارسال کند.

جوایز:

در بخش مسجد محله: شش هدیه یک‌میلیون تومانی برای شش نفر و یک هدیه دومیلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه‌میلیون تومانی برای یک نفر و دو هدیه دومیلیون تومانی برای دو نفر پیش بینی شده است.

علاقمندان می توانند تا ۲۳خردادماه نسبت به ارسال آثار در جشنواره اقدام کنند.


logo-samandehi