فراخوان مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی»

فرهنگسرای فناوری اطلاعات مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» را با هدف معرفی و حمایت از مشاغل و کالاهای ایرانی در سه محور مشاغل سنتی، مشاغل خانگی و مشاغل نو آورانه برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، هدف از برگزاری این مسابقه تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال توسط ایشان به نام «حمایت از کالای ایرانی»، معرفی و حمایت از مشاغلی است که تاکنون مهجور مانده اند.
مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» در سه محور مشاغل سنتی؛ نساجی، سفال، سرامیک و ...، مشاغل خانگی؛ تزیینات، دست بافته های خانگی و ... و مشاغل نو آورانه؛ مشاغلی که توسط خود شخص ابداع و اجرا شده، برگزار می شود.
شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 20 آذرماه به صورت فایل دیجیتالی، رنگی یا مونوکروم با فرمت jpg و حجم حداکثر پنج مگابایت با دقت 300dpi، از طریق فرم الکترونیکی مسابقه در سایت فرهنگسرای فناوری اطلاعات (بخش فراخوان ها) به نشانی it.farhangsara.ir بارگذاری کنند.
آثار ارسالی باید فاقد هر گونه آرم، علامت، نام، برچسب، نوشته، کادر و پاسپارتو باشد.
شرکت کنندگان می توانند در هر سه محور مسابقه شرکت کرده و حداکثر، در مجموع پنج عکس ارسال کنند.
به آثار برتر پس از داوری جوایز ارزنده ای اهدا می شود، وحید حسینی جوادی و غلامحسن آذری داوران مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» هستند.
ارسال عکس برای شرکت در مسابقه، به منزله اعلام مالکیت اثر توسط شرکت کننده است، در صورت اثبات عدم مالکیت، هر نوع امتیاز و عنوانی که به عکس تعلق گرفته باشد، بازپس گرفته شده و مسئولیت های قانونی، عرفی و اخلاقی این موضوع به عهده شرکت کننده است.
فرهنگسرای فناوری اطلاعات مجاز است تصاویر ارسالی به مسابقه را به هر شکل در فضای مجازی و یا در هر قالبی چاپ و منتشر کند.
این فرهنگسرا در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66902140 تماس بگیرند.

logo-samandehi