فراخوان مسابقه طراحی غرفه نمایشگاهی شونیز

شرایط شرکت در مسابقات:

- رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه ای، به ویژه عدم تعارض آثار با موازین اخلاقی و قانونی، الزامی است.

- شرکت کننده یا شرکت کنندگان فقط می توانند دانشجوی رشته های معماری یا طراحی صنعتی باشند. (آپلود تصویر کارت دانشجویی در سایت الزامی می باشد.)

- بررسی، کارشناسی، تایید یا رد طرح ها به عهده اعضای هیئت داوری می باشد.

- طرح های ارسالی هنرمندان پس از داوری عودت داده نخواهند شد.

- با شرکت در مسابقه تمام حقوق مادی و معنوی طرح ارائه شده به شرکت صنعتی داداش برادر تعلق پیدا می کند و شرکت کننده حق هرگونه ادعا در این مورد را از خود صلب خواهد کرد.

- در صورتی که طرح به صورت گروهی ارائه می شود باید یک نفر به عنوان سرگروه انتخاب شده و بقیه اعضا در زیر گروه قرار بگیرند. لازم است تمامی افـراد سر گروه و زیر گروه دانشجوی فعال رشته های معماری و طراحی صنعتی باشند.

- به دلیل محدودیت های زمانی، امکان ویرایش اطلاعات پس از تکمیل اطلاعات وجود ندارد؛ لذا لطفا در تکمیل فرم ها نهایت دقت به کار گرفته شود.

- تاریخ های اعلامی به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد؛ لذا برای جلوگیری از بروز مشکلات، طرح های خود را زودتر از موعد اتمام در سایت بارگذاری نمایید.


معیارهای داوری طرح ها:

- خلاقیت و نگاهی نو

- زیبایی بصری

- برآورده کردن نیاز ها

- استفاده حداکثری از فضا

- در نظر گرفتن هویت سازمانی شرکت شونیز

- جذابیت و ارتباط مناسب با مخاطبان

- قابلیت ساخت با مواد سبک و ارزان قیمت


- فایل نهایی باید در فرمت .Pdf و حجم حداکثر ٢٠ مگابایت در سایت شرکت صنعتی داداش برادر (شونیز) آپلود شود.


- مسابقه در دو مرحله انجام می گیرد. در مرحله ی اول تعدادی از طرح ها انتخاب و برای جلسه دفاع در مرحله ی دوم دعوت می شوند.

- در مرحله دوم طرح ها بایستی با جزئیات بیشتر جهت ارائه به داوران آماده شوند. منتخبان می بایست از قابلیت اجرایی طرح، مفهوم طرح، طراحی سیستم ارتباط با مشتریان و الزامات ارائه شده، دفاع کنند.


کسب اطلاعات بیشتر

logo-samandehi