فراخوان طراحی کلید و صفحات پوششی برق


شرکت GEWISS تولید کننده بین المللی پیشرو در سیستم ها و اجزای سازنده برای تأسیسات الکتریکی کم ولتاژ است. سرمایه گذاری های مداوم در تحقیق و توسعه، آموزش همه پرسنل و گسترش امکانات تولید، GEWISS را قادر می سازد تا در بازار به عامل کلیدی در ارائه راه حل های ساخت برای تجهیزات الکترونیک خانگی، توزیع نیرو در روشنایی شهری، خیابانی، صنعتی و اورژانس تبدیل شود. علاوه بر این دارای سیستم اتوماسیون خانگی و ساختمانی و سیستم های ارتباط تصویری است، همچنین کاتالوگ های GEWISS شامل سیستم های شارژ خودروهای حفاظت و الکتریکی می باشد.

به گزارش گالری آنلاین، اکنون GEWISS سیستم الکتریکی یکپارچه ای است که بیش از 20،000 محصول برای تامین نیازهای بازار الکتروتکنیک در بخش های مسکونی، صنعتی و تجاری دارد.

شرکت GEWISS طراحی دو صفحه پوششی پلاستیکی و دو کلید برق را به جامعه بین المللی طراحان سپرده است، که سبک و ارزش زیبایی شناسی در آن اهمیت ویژه دارد. در عین حال این مسئله که دکمه های کلید برق و صفحه های پوششی از لحاظ زیبایی شناسی و سبک با هم اشتراک داشته باشند از آن جهت اهمیت دارد که، دکمه های کلید برق ممکن است در هر دو صفحه پوششی مورد استفاده قرار گیرند.

برای اینکه ارائه های شما با برداشت درست انجام شود، به نکات زیر توجه کنید:

صفحات پوششی پلاستیکی

از شما دعوت شده است تا طراحی جدیدی برای دو صفحه پوششی خانگی (یعنی نه برای استفاده صنعتی) ارائه دهید، هر کدام دارای سه کلید برق را پیشنهاد دهید و همزمان مهم است که کار شما دارای جنبه های زیبایی شناختی باشد.

نسخه صفحات پوششی: صفحاتی که شما ارائه می کنید باید در دو نسخه باشند که دو سبک متفاوت و دو نوع مشتری را شامل شود: یک صفحه پوششی با مدل سیستمی Top و یک صفحه پوششی مربع جدید.

1) نسخه الهام گرفته از مدل سیستمی تاپ Top system model

از شما دعوت شده است تا یک صفحه پوششی جدید با الهام از Top system model با حفظ سبک کلاسیک و طراحی فعلی را ارائه کنید که حاوی طراحی رایج همیشگی باشد.

صفحه پوششی باید با اشکال گرد، با طراحی کلاسیک و سبک و موقر و کارآمد باشد، که قادر به ارتقاء هر محیط و سازگاری با زمینه های نصب و راه اندازی مختلف باشد.

2) نسخه صفحه پوششی مربع

نسخه دوم صفحه پوششی که شما برای طراحی آن دعوت شده اید، باید یک محصول کاملا جدید را نشان دهد که از لحاظ زیبایی شناختی از دیگر صفحات موجود در بازار متمایز باشد. به منظور ایجاد یک محصول نوآورانه، شما می توانید از اشکال و زبان مدرن، در امتداد گرایش های زیبایی شناختی فعلی استفاده کنید.

صفحه پوششی باید اشکال مربع، حداقل خطوط، با سبک مدرن و مطابق با گرایش های زیبایی شناختی فعلی باشد.


کلیدهای برق

1) کلیدی با محور دایره ای

اولین کلیدی که پیشنهاد می کنید باید یک سبک موقر داشته باشد و با عناصری که در تداوم با مدل فعلی قرار دارند باشد. همچنین بتواند به خوبی با هر نسخه ای از صفحات پوششی که شما پیشنهاد می دهید، تناسب داشته باشد.

2) کلیدی تزئینی

کلید دوم شما طراحی شده توسط یک عنصر تزئینی که مطابق با نقطه فشار کلید قرار می گیرد مشخص می شود. این عنصر تزئینی به کاربر اجازه می دهد به طور مستقیم نقطه فشار کلید را شناسایی کند.

دکمه دوم باید یک سبک مدرن و زیبا داشته باشد که بتواند با هر دو نسخه صفحه پوششی شما متناسب باشد.

جایزه:

طرح برتر: 4000 یورو

مهلت ارسال آثار: 17 دسامبر 2018 (26 آذر 97)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نماید.

logo-samandehi