فراخوان طراحی سایت تورسیتی Black Lava Fields ایسلند

خدمات حفاظت خاک ایسلند به دنبال بازآفرینی امکانات خود در Black Lava Fields ایسلند و ایجاد یک ساختار ابتکاری است که به عنوان چهره این جاذبه توریستی باور نکردنی عمل خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، مناظر آتشفشانی ایسلند فریبنده و دلربا هستند و بسیاری از داستان های اساطیری پر شده اند و میدان های گدازه سیاه در شمال کشور هیچ استثنائی ندارند.

سایت Dimmuborgir در نزدیکی Lake Myvatn نام خود را از کلمه ایسلندی به نام Dark Castles یا Dark Cities می گیرد و حدود 2300 سال پیش توسط فوران عظیمی ایجاد شد که ویژگی های منحصر به فرد و چشم انداز خشن را ایجاد کرد. Dimmuborgir یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری منطقه است و هزاران گردشگر هر ساله از میدان های گدازه ای سیاه دیدن می کنند.

در حال حاضر یک مرکز بازدید کننده ساده ساخته شده از ماژول های کانتینری ارائه گزینه های اصلی غذا و نوشیدنی و یک فروشگاه هدیه است.

خدمات حفاظت خاک ایسلند به دنبال بازآفرینی امکانات خود در محل و ایجاد یک ساختار ابتکاری است که به عنوان چهره این جاذبه توریستی باور نکردنی عمل خواهد کرد.

شرکت کنندگان مسئول ساخت یک ساختار هستند که با ماهیت عجیب و غریب و مرموز چشم انداز هماهنگ باشد و از لحاظ عملکرد، امکانات جدید می تواند بسیار با اهمیت باشد، از جمله امکانات یک کافی شاپ کوچک، مغازه سوغات و مرکز اطلاعات است.

ماهیت بسیار حساس محیط اطراف نیاز دارد تا شیوه های ساخت و ساز پایدار را ایجاد کند.

جوایز:

جایزه اول - 3000 دلار آمریکا

جایزه دوم - 1500 دلار آمریکا

جایزه سوم - 500 دلار

شش طرح قابل تقدیر نیز انتخاب خواهند شد.


جایزه دانشجویان BB - 500 دلار آمریکا

جایزه سبز BB - 500 دلار

مهلت ثبت نام: 18 ژوئن 2019 (28 خرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi