فراخوان رقابت معماری The HOME

رقابت معماری The HOME به دنبال مفاهیم جدیدی از محیط خانه است و از همه طراحان برای کشف ایده های معماری داخلی برای آینده دعوت میکند.

به گزارش گالری آنلاین، در سایت برگزار کننده این رویداد روایتی از Alvar Aalto با این مضمون در شده است که، "هر خانه، هر محصول معماری و ... باید نتیجه ای از تلاش ما برای ساختن بهشت زمینی برای مردم باشد".

خانه یکی از مهمترین مکان های معماری در طول زندگی ماست. خانه نشان دهنده ایمنی، مالکیت، حریم خصوصی و ثبات است. خانه است که در آن ما می توانیم به تنهایی و با دیگران زمان بگذرانیم. از لحاظ تاریخی، خانه محل سکونت بوده است.

با این حال، روند جدید در دیجیتال سازی و جهانی شدن، همچنان زمینه های زندگی روزمره را تغییر می دهد و محیط فیزیکی ما، از جمله خانه های ما را تغییر می دهد. مهم است که بررسی کنیم که چگونه فضاهای زندگی ما با این تغییرات تطبیق یابد.

این رقابت به دنبال مفاهیم جدیدی از محیط خانه است و از همه طراحان برای کشف ایده های معماری داخلی برای آینده دعوت میکند. طراحان می توانند تاثیر تغییرات جمعیت جهانی، نزدیکی شهر های بزرگ به خطوط ساحلی، مواد جدید و تکنیک های ساخت و ساز، و همچنین افزایش نیاز به مسکن، خانه های کوچک، خانه های هوشمند و بازار هایی مانند Airbnb را در نظر بگیرند. HOME یک پلت فرم برای پیش بینی و بازتعریف راه های جدید تغییرات تکنولوژیکی، محیط زیستی، فرهنگی و فضاهای جغرافیایی محیطی است که در آن زندگی می کنیم.

جوایز:

برنده منتخب: 5000 دلار

جایزه عملی: 5000 دلار

جایزه نوآوری : 1000 دلار

جایزه انطباق پذیری : 1000 دلار

مهلت ثبت نام: 7 اکتبر 2019 (15 مهر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi