فراخوان طراحی MUSE 2023

خودتان را آزاد کنید، موضوع رقابت طراحی MUSE است.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه فراخوان MUSE توسط انجمن فراخوان بین‌المللی (IAA) در سال 2015 ایجاد شد. آغاز به کار IAA بر اساس مأموریت احترام، ترویج و تشویق خلاقیت با ارائه استاندارد جدیدی از برتری برای ارزیابی تولید و توزیع طراحی رسانه بود. ماموریت IAA تا حد زیادی اهداف MUSE Design Awards را شکل داده است.

اساساً، فراخوان طراحی MUSE یک مسابقه بین‌المللی برای طراحانی است که پارادایم‌های مهارت‌شان را تغییر می‌دهد. نبوغ و کارهای کامل آنها دیگران را در حیرت فرو می برد و با انجام این کار مرزها و محدوده را بازتعریف می کند - درست شبیه به یک موزه.

چه چیزی بیان نشده باقی گذاشته اید؟

در وسعت ذهن فرد، آنچه که کشف نشده است بسیار بزرگتر از چیزی است که تحقق یافته است. در هر تصمیمی که در هر موردی ای که در دسترسمان است می گیریم، افکار ما فرصتی برای زنده شدن دارند. حال، اگر هر تصمیم آگاهانه شما به بیان خلاقیت دست نخورده شما اختصاص داده شود، چه؟

فراخوان MUSE کسانی را تجلیل می کند که در بیان خود افسار گسیخته هستند و با هر تار از وجودشان چیزی می آفرینند. آنها مسیر رو به جلو را تعریف می کنند و معیاری را برای همه ایجاد می کنند که باید دنبال کنند.


دسته بندی ها:

دسته بندی جوایز طراحی MUSE به 10 برنامه جایزه تقسیم می شود:

- طراحی معماری

- طراحی داخلی

- طراحی محصول

- طراحی بسته بندی

- طراحی مبلمان

- طراحی مفهومی

- طراحی نورپردازی

- طراحی منظر

- طراح مد

- طراحی حمل و نقل


جوایز طراحی MUSE در سراسر جهان برای موارد زیر باز است:

آژانس های تبلیغاتی، معماران، سازندگان، مالک برند/کسب و کار، طراحان خودرو، بوتیک های خلاق، شرکت های طراحی، مهندسان، طراحان مد، طراحان مبلمان، طراحان گرافیک، بازاریابان داخلی، آژانس های تعاملی، طراحان داخلی، طراحان منظر، محصولات طراحان، دانشجویان، و هر کس در سن 18 سال و بالاتر که در هر نقطه از جهان زندگی می کند.


شرایط ارسال:

- آثار باید حداکثر در پنج (5) سال گذشته ساخته شده باشد و تا آخرین مهلت ارسال شوند.

- تمام آثار باید دقیقاً همانطور که منتشر شده یا اجرا شده اند برای داوری ارسال شوند و ممکن است برای مسابقه اصلاح نشوند. داور فراخوان طراحی MUSE 2023 ممکن است مدرکی مبنی بر تولید اولیه و/یا تاریخ انتشار درخواست کند.

- داوران این حق را برای خود محفوظ می دارند که در صورت عدم پاسخگویی به درخواست های ارسالی، از دریافت جایزه در یک دسته بندی خودداری کنند.


مختصر اطلاعات اثر:

توصیه می شود که خلاصه خود را در حدود 350 کلمه نگه دارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از این بخش برای توضیح بیشتر در مورد قطعه و همچنین خلاقیت و اصالت ایده خود استفاده کنید. نوشته باید اثر شما را تقویت کند و همچنین به هیئت داوران درک بهتری از پروژه شما ارائه دهد.


ارسال تصویر:

- آثار ارسالی باید در فرمت JPEG یا JPG ذخیره شوند. (آنها را زیر 4 مگابایت نگه دارید، عرض 1200 پیکسل ترجیح داده می شود، 300dpi، RGB).


مهلت ورود و هزینه 2023:

ثبت نام اولیه- 14 اکتبر - 10 نوامبر 2022 (22 مهر الی 19 آبان 1401) / 189 دلار

معمولی - 11 نوامبر - 8 دسامبر 2022 (20 آبان الی 17 آذر 1401) / 199 دلار

نهایی - 9 دسامبر 2022 - 12 ژانویه 2023 (18 آذر الی 22 دی 1401) / 219 دلار

آخرین مهلت - 13 ژانویه - 23 فوریه 2023 (23 دی الی 4 اسفند 1401) / 229 دلار


سطح برنده:

در این رقابت چهار (4) سطح موفقیت وجود دارد:

- طراحی سال

- پلاتین (85-100 امتیاز)

- طلا (70-84 امتیاز)

- نقره (50-69 امتیاز)


داوری:

تمام اطلاعات شرکت کننده از اثر ها حذف می شود تا از تعصب/ وجود منافع جلوگیری شود.

داوران در سطح ارشد، با تجربه در زمینه صنعت خود هستند، از جمله طراحان خلاق و مدیران هنری از آژانس های بین المللی، معماران، طراحان مد، طراحان داخلی، طراحان محصول، مربیان، بازاریابان یا صاحبان مشاغل. داوران بر اساس تجربه، اعتبار و در دسترس بودن انتخاب می شوند.


معیارهای ارزیابی:

داوران بر اساس معیارهای زیر در مقیاس 1-100 نمره می دهند:

- خلاقیت / اصالت / مفهوم / ایده

- محتوا / مختصر / هدف / برنامه ریزی / اجرا

- نوآوری / فناوری

- کیفیت / کارکرد / پایداری

- برداشت کلی / شگفت انگیز / خاطره انگیز


تصمیم MUSE Design Awards و International Awards Associate به صلاحدید خود نهایی و در رابطه با تمام موضوعات مربوط به مسابقات الزام آور است و ممکن است مشمول هیچ بحث یا مکاتبه ای نباشد.


اعلام نتایج:

همه برندگان در 14 آوریل 2023 از طریق صفحه رسمی MUSE Design Awards اعلام خواهند شد. سپس تمامی شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند برای دیدن آثار برنده وارد سایت شوند.


جوایز:

- برندگان طرح سال یک جایزه با نسخه محدود و گواهی حرفه ای طراحی شده دریافت می کنند.

- یک گواهی حرفه ای طراحی شده برای یادبود اثر برنده، که شامل عنوان اثر، درج نام شرکت/برندگان و دسته است.

- برندگان درجه برتر (پلاتین و طلا) در گالری سایت MUSE Design Awards نمایش داده می شوند، جایی که متخصصان می توانند کارهای شما را مشاهده کنند.

- طراحی حرفه ای لوگو برای استفاده در وب سایت ها، در امضای ایمیل و غیره.

- برندگان پلاتین و طلا توسط MUSE در رسانه های اجتماعی یا شریک رسانه ای ما در وب سایت Muse.World معرفی می شوند.


مسابقه طراحی MUSE 2023 اکنون برای شرکت در مسابقه فراخوان داده است. خود را رها کنید، نظر خود را از طریق کاردستی خود بیان کنید و تاج گذاری به عنوان MUSE داشته باشید. امروز به ما بپیوندید!


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi