فراخوان رقابت عکس پاسپارتو

رقابت پاسپارتو با اهدای جوایز نقدی هزار یورویی، برپایی نمایشگاه در رم، انتشار در کاتالوگ سالانه و موارد دیگر از عکاسان حمایت می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، چیزی که این مسابقه را منحصر به فرد می کند این است که برگزارکنندگان با متخصصان مختلف در هنر معاصر و صنایع عکاسی همکاری می کنند. هیئت داوران ترکیبی متنوع از عکاسان، ویراستاران، گالریست‌ها، کیوریتورها و مربیان هستند.

موضوع رقابت آزاد است. آثار عکاسی با هر سبک، اندازه و تکنیک هنری (فرآیند دیجیتال، فیلم و تجربی، کلاژ دیجیتال و سایر رسانه های ترکیبی) پذیرفته می شود.

رویکردهای بدیع در عکاسی معاصر پذیرفته شده و از زبان های هنری مختلفی که در تصویر عکاسی اعمال می شود، از جمله، آزمایش و ادغام ژانرهای مختلف، استقبال می شود.

نمایشگاه سالانه پاسپارتو 2024 در پاییز در رم ایتالیا برگزار می شود. این نمایشگاه توسط 28 Piazza di Pietra Fine Art Gallery، یک گالری بین المللی که متخصص هنر معاصر هنرمندان نوظهور و شناخته شده بین المللی است، میزبانی خواهد شد. این گالری در مرکز تاریخی رم قرار دارد، جایی که در آن بازدیدکنندگان و مجموعه داران هنری محلی و بین المللی گرد هم می آیند.

هزینه ورودی

ارسال سه تصویر 20 یورو

هر هنرمند حداکثر میتواند 10 تصویر ارسال نماید و برای هر اثر چهار یورو اضافی دریافت میشود.

پس از ششم ژوئن 2023 هزینه هر ورودی 25 یورو است.

آخرین مهلت ثبت نام: دهم اکتبر 2023 (18 مهر 1402)

تاریخ اعلام نتایج: نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi