در هفته مد پاریس به نمایش درآمد؛

چیدمان knit in 100 colors


هنرمند Emmanuelle Moureaux چیدمان "knit in 100 colors" را به عنوان بخشی از نمایشگاهی ویژه خلق کرد که توسط Uniqlo در هفته‌ی مد پاریس 2018 در ماه سپتامبر و در galerie nationale du jeu de paume برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین، «هنر و دانشِ لباس‌ زندگی: ایجاد استانداردی جدید در لباس‌های بافتنی» اولین نمایشگاه بزرگ‌مقیاس این برند برای نمایش عمومی را نشان داد.

این نمایشگاه، لباس‌های بافتنی Uniqlo را در پنج بخش «هنر»، «دانش»، «پیشه‌وری»، «مد» و «همکاری» عرضه کرد. در بخش «هنر»، چیدمان "knit in 100 colors" اثر Moureaux دنیای بی‌پایانی از رنگ‌ها را ارائه داد که بازدیدکنندگان می‌توانستند در آن پالت رنگی درخشان Uniqlo را در یک نگاه تجربه کنند.

در طول پنج روز تقریباً 6000 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و این جهان رنگارنگ با ورود بازدیدکننگان به اولین اتاق نمایشگاه از آن‌ها استقبال می‌کرد. اندیشه‌ی موجود در پس این چیدمان Moureaux بر «ساخت رنگ‌هایی بی‌پایان با در هم آمیختن رنگ‌ها» تمرکز داشت. وقتی به لباسی بافتنی نگاه می‌کنید، تک‌رنگ به نظر می‌رسد، اما همین که نزدیکش می‌شوید و به دقت مشاهده‌اش می‌کنید، متوجه ایجاد این «رنگ» از ترکیب الیافی با رنگ‌های مختلف می‌شوید.

logo-samandehi