تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۷ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷ از عصر امروز (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) بر روی سایت این سازمان به نشانی www. Sanjesh. Org قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم، مهلت انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷، این مهلت تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تمدید می‌شود، لذا آن دسته از مجازین به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های خود اقدام ننموده‌اند در این مهلت تمدید شده می‌توانند بر حسب علاقه‌، کدرشته‌ محل‌های خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ‌همچنین گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۷ که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند نیز می‌توانند در این مهلت تمدید شده اطلاعات انتخابی خود را ویرایش کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) از بین ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری، تعداد ۹۲ هزار و ۶۲۲ نفر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند. به عبارتی ۵۳ درصد داوطلبان مجاز، در این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند.

logo-samandehi