ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال ۹۹ از روز گذشته 20 اسفندماه شروع شده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین توکلی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از روز ۲۰ اسفند ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) ۸ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

دکتر توکلی گفت: داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها برای سال ۹۹ روز ۳۱ شهریور سال ۹۹ پایان می پذیرد.

logo-samandehi