تمدید مجدد مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تا چهارم تیر ماه خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مهلت جدید ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون این دوره‌ها که قرار بود ساعت ۲۴ امشب به پایان برسد مجددا تا روز چهارشنبه چهارم تیر ماه تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی تعداد ۳۵۸۱ نفر در رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کردند که تعداد کل داوطلبان این دوره ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کند. همچنین داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی - غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه مندی به رشته‌های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

زرین آمیزی گفت: اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و آن دسته از متقاضیان که در بازه زمانی تعیین شده موفق به ثبت نام شده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام در اردیبهشت نشده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده در خصوص آزمون ها، آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ روز جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

logo-samandehi