تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم "شبانه"، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

بر این اساس آن به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ تا امروز ۱۷ بهمن ماه برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، فرصتی فراهم شده است تا این داوطلبان بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان کنکور ۱۴۰۱ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلاً در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

logo-samandehi