هنر جان گرفته‌ از البرز در صبا

نمایشگاه نقاشان نوگرای البرز در موسسه صبا افتتاح شد

"سادگی و راحتی نگاه به جریان زندگی" حال و هوای اغلب آثاری‌ست که از روح هنرمندان ساکن البرز کوه جان گرفته است. با نمایش آثار هنرمندان نقاش نوگرای البرز پاییز پر شور و حال موسسه فرهنگی هنری صبا آغاز شد.

با خیال شروع می‌شود و بعد در سالن‌های بلند دیگر امتداد دارد. چندین اثر حجم در میان نقاشی‌ها چیدمان شده که اغلب از عنصر چوب بهره گرفته‌اند. می‌توان گفت با قدم زدن مقابل کارها حس زنده بودن و تازگی طبیعت بیش از هر احساس دیگری قابل لمس است.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، در مراسم افتتاحیه این رویداد سعید امدادیان دبیر برگزاری نمایشگاه نقاشان نوگرای البرز بر تلاش اعضای این انجمن برای برپایی این نمایشگاه تاکید کرد و آرزو کرد چنین نمایشگاهی در شهرهای دیگر نیز برگزار شود.

خلیلی فر در ادامه این مراسم به عنوان یک معلم به استعداد هنرمندان شهر کرج تاکید کرد. وی کیفیت نمایشگاه را بسیار بالا ارزیابی کرد و یکی از علل کاهش استقبال افراد از نمایشگاه‌ها را کاهش کیفیت فضای امروز تجسمی دانست و افزود: ولیکن آثار این مجموعه به شکلی است که بعد از دیدن آنها مخاطب هنرمند به وجد می‌آید که اثر هنری خلق کند.

اسماعیلی بازرس انجمن هنرمندان نوگرای البرز نیز اعلام کرد: در این رویداد ۳۵۰ اثر ارسال شد که بالغ بر صد اثر برای نمایش انتخاب شد و ۵۰ نفر از اساتید مدعو آثار خود را در اختیار مجموعه قرار دادند.

علاقه‌مندان و هنرمندان پس از افتتاح مراسم با سخنرانی دبیر این رویداد، سعید امدادیان به بازدید از نمایش توانمندی ها و قابلیت های هنرمندان این استان دعوت شدند.

نمایشگاه "نقاشان نوگرای البرز " تا 16 مهرماه در موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک 125 دایر خواهد بود.







logo-samandehi