ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در عمران ، معماری و شهرسازی - مالزی (کوآلالامپور)


http://6cauconf.com/uploads/poster20170723141844.jpg

به گزارش سرویس معماری گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در عمران، معماری و شهرسازی ، با توجه به اهمیت علم و فن آوری درجهان امروز ، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد ، حوزه مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی یکی از حوزه های اصلی تولید علم در ایران و جهان است.

ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در عمران ، معماری و شهرسازی فرصتی مغتنم را برای طیف وسیعی ازدانشگاهیان و متخصصان برای بحث پیرامون تحقیقات و کشفیات جدید در حوزه های مرتبط به ارمغان خواهد آورد .

کمیته اجرایی در صدد است ششمین دوره این کنفرانس را با هدف ارائه و معرفی آخرین تجربیات و دستاورد های پژوهشی وکاربردی در زمینه های مختلف عمران ، معماری و شهرسازی ، تبادل اطلاعات بین نخبگان، اساتید دانشگاهی و متخصصان ، ارائه آخرین روش ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی این حوزه تخصصی و معرفی تحقیقات روز ایران و جهان و بررسی چالش های علمی واجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی ، در سطوح محلی ، ملی ،منطقه ای و بین المللی ، در تاریخ 23 آذر 1396 مطابق با December 14 , 2017 در مالزی برگزار نماید .

شایان ذکراست مجموعه دوره های این کنفرانس به عنوان یک رویداد علمی معتبر در میان جامعه علمی شناخته شده و افزایش تعداد مقالات ارسالی و شرکت کنندگان هر دوره دلیلی براین ادعا است و دبیرخانه از طریق فعالیت های کنفرانس ، لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس و امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی بر توسعه وترویج دانش نظری ، پژوهش های مفهومی و دانش حرفه ای تمرکز دارد .

دبیرخانه کنفرانس در طی سال های اخیر همایش ها و کنفرانس های موفقی را با مشارکت دانشگاه های معتبری مانند :

Istanbul Sabahattin Zaim Univerdity

Medeniyet University Istanbul

Kaunas University Of Technology

University Of Nottingham

و مشارکت اساتید مطرحی از کشور های ایران ، انگلستان ، آمریکا ، امارات متحده عربی ،اتحادیه اروپا ، کانادا ، ترکیه و مالزی برگزار نموده است که پذیرای شرکت کنندگانی از 20 کشور از 5 قاره به ویژه از کشورهای کانادا ، مکزیک ، فرانسه ، ایتالیا ،آلمان ، آمریکا ، کره جنوبی ، هند ، بنگلادش ، امارات متحده عربی ، استرالیا ،مالزی ، ترکیه ، گرجستان ، جمهوری آذربایجان ، لیتوانی ، هلند و ایران برگزار کرده است .

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس ، از تمامی اساتید ، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاورد های علمی و پژوهشی در محور های اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیر خانه کنفرانس ارسال نمایند .

علاوه بر این، علاقه مندان به این حوزه میتوانند بدون ارائه مقاله ، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند .

اهداف برگزاری کنفرانس


کمیته علمی و اجرایی ششمین کنفرانس بین المللی عمران ، معماری و شهرسازی در تلاش هستند با برگزاری این کنفرانس بتوانند ضمن فراهم سازی فرصتی مغتنم درجهت بهره مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و کمک به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک درسایه تعامل و همکاری متقابل مؤسسات علمی ،آموزشی و پژوهشی و سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی در سطح ملی و بین المللی در راستای کلی اهداف کلی زیر گام بردارند :

* ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی در کلیه بخش های عمران ، معماری و شهرسازی و شناسایی ایده های برتر و تبدیل آنها به طرح های سازنده

* فراهم آوردن امکان هم اندیشی و تبادل نظر بین اساتید و کاربران در شاخه های مختلف عمران ، معماری وشهرسازی

* افزایش ارتباط دانشگاه وصنعت

* رصد فعالیت های علمی در موضوع کنفرانس و دستیابی به آخرین یافته های پژوهشی

* شناسایی فرصت های داخلی ، منطقه ای و بین المللی در زمینه های مرتبط

* توسعه همکاری های علمی و پژوهشی با سایر مراکز علمی کشور و جهان


محورهای کنفرانس


تاریخ های مهم


  • آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 7 آذر 1396
  • آخرین مهلت ثبت نام نهایی 12 آذر 1396
  • برگزاری کنفرانس 23 آذر 1396


کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات

logo-samandehi