لامپ های فضایی MARCELO SURO

این لامپ‌های سرامیکی خودایستا نیز این احساسات را برمی‌انگیزد که آیا بینندگان درمورد آن وحشت زده شده‌اند یا جذب شکل‌های بیگانه‌شان.

به گزارش گالری آنلاین، به نظر می‌رسد که تک چشم‌ها با سه شاخک آویزان به پایین، احتمالاً برخی از گیمرهای را به یاد هیولایی معروف به Beholder می‌اندازند. از سوی دیگر، آنها نیز مانند موجودات بیگانه به نظر می رسند که به طور نامطمئن روی سه پا ایستاده اند و با چشم کنجکاو مراقب افرادی هستند که از آنجا عبور می کنند. هر کدام از این تفسیرها به The Pink Robots Won زندگی خاص خود را می بخشد، که از لامپ های طبقه معمولی که به سادگی ثابت هستند فاصله دارد.

لامپ های Pink Robots Won قطعاً اتاق را زنده می کند، حتی اگر نورهای زاویه دار آن ها به سمت بالا فضای روشن کمتری ایجاد می کند. آنها خلاقانه سعی می کنند از طریق یک قطعه ایستا از دستگاه، ظاهر یک موجود زنده،را ایجاد کنند حتی اگر غیرطبیعی باشد.این لامپ ها در مقایسه با اکثر لامپ ها، قطعاً دارای شخصیت و جذابیتی خاص است، با این حال تعجب نکنید اگر متوجه شدید که اغلب از روی شانه خود نگاه می کنید، گویی کسی یا چیزی مراقب هر حرکت شما است.

logo-samandehi