بورسیه مقطه دکتری دانشگاه کمبریج انگلستان


دانشگاه کمبریج انگلستان برای دورۀ PHD بورسیه تحصیلی شامل پرداخت هزینه تحصیل و کمکِ مالیِ سالانه هزینه های زندگی دانشجو را به متقاضیان اعطا می کند.

به گزارش گالری آنلاین، دانشگاه کمبریج از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت کرده است تا برای بورس تحصیلی کمبریج درخواست دهند. این رویداد به کمک حمایت مالی صندوق یادبود اسماتس (Smut Memorial Fund) صورت خواهد گرفت.
هدف این بورس تحصیلی، حمایت دانش‌جویان با استعداد است که برای داشتن آینده‌ای ایده‌آل و رسیدن به اهدافشان نیاز به کمک دارند.
دانشگاه کمبریج یک دانشگاه تحقیقاتی‌ست؛ همچنین، دومین دانشگاه انگلیسی زبان دنیا و چهارمین دانشگاه قدیمی در جهان است.
توضیحات این دورۀ بورسیه تحصیلی:
• مهلت ارسال درخواست: روزهای 6 دسامبر، 2017 و 4 ژانویه 2018 (15/09/96 و 14/10/96)
• سطح دوره: بورس تحصیلی برای دورۀ دکتری (PHD)
• موضوع مطالعه: رشته‌های هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی
• این بورسیه شامل چه مواردی می‌شود:
• پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه
• کمکِ مالیِ سالانه (به میزان کافی برای یک نفر)
• ملیت: شهروندان هر کشوری در خارج از اتحادیه اروپا واجد شرایط درخواست هستند.
• تعداد بورس های تحصیلی: تعدادی از کمک‌ هزینه‌های تحصیلی در سراسر دانشگاه از سوی صندوق از جمله کمک هزینه تحصیلی دانشجویان Smuts حمایت می‌شوند. Smuts Fund و Cambridge Commonwealth به همراه European & International Trust سالانه دو دانشجوی بین المللی را در دوره‌های PhD بورسیه می‌کنند

مقررات ورود: این بورس تحصیلی برای متقاضیان PhD ، کسانیکه تحقیقاتشان مربوط به کشور یا کشورهای مشترک المنافع (به استثنای انگلستان)، معمولا در زمینه هنر، علوم انسانی و یا علوم اجتماعی بوده، مناسب است.
• متقاضیان می بایست بخش B فرم درخواست را تکمیل کرده باشند تا نشان دهد که مایل هستند برای آنها کمک هزینه تحصیلی در نظر گرفته شود و فرم تکمیل شده را تا پایان مهلت مقرر ارسال کند (معمولا در ابتدای ماه دسامبرِ سال قبل از شروع دورۀ دکتری)
• متقاضی یک موضوع پژوهشی برای دورۀ PhD انتخاب کند و پروپوزال مختصری از آن ارائه دهد. این موضوع، به طور خاص در مورد کشور یا کشورهای مشترک‌المنافع (به استثنای انگلستان) و در زمینه‌های هنر، علوم انسانی و یا علوم اجتماعی باشد.
الزامات زبان انگلیسی برای متقاضیان: متقاضیان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و در آزمون TOEFL IBT حداقل نمرۀ 90، و یا در آزمون IELTS حداقل نمرۀ 7 را کسب کرده باشند.
UK Scholarships

چگونه درخواست بدهیم: اگر برای تحصیلات تکمیلی درخواست می کنید، لطفا مهلت نهایی اپلای برای دوره‌های خاص را بررسی کرده و مد نظر قرار دهید. دو مهلت برای درخواست این دوره در روزهای 6 دسامبر 2017 و 4 ژانویه 2018 (15/09/96 و 14/10/96) وجود خواهد داشت.
لطفا باتوجه به مهلت مقرر مربوط برای هر دوره درخواست دهید (اپلای کنید) و بخش «Funding» را در پورتال متقاضی آنلاین به نشانی: (https://www.graduate.study.cam.ac.uk/applicant-portal) و به منظور در نظر گرفتن فاند برای شما تکمیل نمایید.

جهت کسب اطلاهات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi