فراخوان بورسیۀ بین‌المللی فول-فاند دانشگاه کپنهاگ دانمارک برای دوره‌های PHD و Postdoctoral سال 2018


دانشگاه کپنهاگ دانمارک تعداد محدودی از دانشجویان بین‌المللی را برای تحصیل در دوره‌های دکتری و پسادکتری بورسیه می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، دانشگاه کپنهاگ قدیمیترین موسسه دانشگاهی و پژوهشی در دانمارک است. که دومین دانشگاه قدیمی و موسسه آموزش عالی در اسکاندیناوی پس از دانشگاه اوپسالا (Uppsala) محسوب می‌شود.

سطح دوره: موقعیت‌هایی برای ادامه تحصیل در مقاطع PhD و Postdoc

موضوع مطالعه: در زمینه‌های تاریخ کلیسا، تاریخ معماری، تاریخ حقوقی و تاریخ ایده‌ها.

آخرین مهلت درخواست: 10 آذر 96 (1 دسامبر 2017)

هدف از PRIVACY توسعۀ این موارد می‌باشد: 1) دانش تاریخی سیستماتیک از جنبش‌هایی که باعث شکل دادن، ایجاد یا محدود کردن حریم خصوصی در جامعه هستند؛ 2) روشی بین رشته‌ای به منظور درک چنین جنبش‌هایی؛ و 3) محدوده تحقیقاتی بین المللی قوی و پر جنب و جوش مختص تحقیقات تاریخی برجسته به منظورزمینه‌سازی برای انجام تحقیقات وسیع تر حریم خصوصی.

اعطای بورس تحصیلی: تعداد شرکت کنندگان محدود است. چهار تا شش موقعیت Posdoc و چهار موقعیت ادامه تحصیل در دورۀ PhD موجود است.

این بورسیۀ تحصیلی تنها برای دانمارک داده می‌شود.

مشمولیت: متقاضیان واجد شرایط برای این دوره‌ها چه کسانی با چه ویژگی‌هایی هستند؟

متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های معماری، تاریخ کلیسا، تاریخ، تاریخ ایده‌ها، تاریخ حقوقی یا سایر رشته‌های مربوطه باشند. زبان پژوهش انگلیسی است. تیم تحقیقاتی به طور کلی بر منابعی در زبان‌های فرانسوی، آلمانی، دانمارکی، هلندی، لاتین و کلاسیک یونانی کار خواهد کرد. دانش تخصصی فرهنگ مدرن اولیه مهم است. با این حال، داشتن آمادگی برای مشارکت در یک همکاری میان رشته‌ای در مجموعه‌ای گسترده از منابع مختلف و در راستای یک روش متداول برای مطالعات حریم خصوصی موضوعی با اهمیت می‌باشد. دانشگاه کپنهاگ از برنامه‌های داوطلبان واجد شرایط بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد، مذهب و یا زمینه‌های قومی تقدیر خواهد کرد.

ملیت: بین‌المللی

زبان دوره: زبان این دورۀ پژوهشی انگلیسیت

چگونه برای این دوره درخواست دهیم؟

نحوۀ اپلای برای این دوره آنلاین است.

فرم دخواست دورۀ PHD

فرم درخواست دورۀ Posdoc

:

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز مراجعه کنید.

logo-samandehi