فراخوان بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی در فرانسه


دانشگاه École normale supérieure برای سال تحصیلی 2019-2018 چند بورسیه تحصیلی بین‌المللی ENS ارائه می‌کند. این بورسیه‌ها برای گذراندن دوره کارشناسی رشته‌های مربوط به علوم، هنر و علوم انسانی است.

به گزارش گالری آنلاین، در سال 2019، ENS ده فرصت بورسیه برای رشته‌های مربوط به علوم و ده فرصت بورسیه برای هنر و علوم انسانی در نظر می‌گیرد.

دانشگاه École normale supérieure تلاش دارد تا طیف متنوعی از دانشجویان را جذب کند و دانشجویان را در سال سوم مقطع کارشناسی رشته‌ی ریاضی و علوم رایانه (licence 3) و یا سال اول کارشناسی ارشد (master 1)، از سراسر جهان و از همه رشته‌ها ثبت‌نام کند.

آزمون رقابتی گزینش دانشجوی بین المللی (International Selection) مختص فارغ التحصیلان رشته‌های هنر و علوم انسانی و همچنین علوم است،

دانشجویان بین المللی تحصیلات خود را در ENS و به طور همزمان در دانشگاه ادامه می‌دهند و در این حین از کمک مالی 1000 یورویی به صورت ماهانه به مدت 3 سال بهره‌مند می‌شوند و از یک اتاق در پردیس ENS استفاده می‌کنند.

بورسیه تحصیلی برای رشته‌های هنر و علوم انسانی موجود است: مردم شناسی، باستان شناسی، مطالعات کلاسیک (یونان، لاتین)، سینما، تئاتر، تاریخ هنر، موسیقی شناسی، علوم شناختی، اقتصاد، مطالعات سیاسی، جغرافیا، تاریخ، تاریخ و فلسفه حقوق، تاریخ و فلسفه علوم، زبان شناسی، ادبیات، فلسفه، و جامعه شناسی.

متقاضیان باید در زمان ثبت‌نام کمتر از 26 سال داشته باشند (26 سالگی آنها کامل نشده باشد)

متقاضیان فقط می‌توانند یک بار برای این گزینش بین المللی درخواست دهند.

متقاضیان نباید در سال تحصیلی که گزینش انجام می‌شود (اول سپتامبر - 31 اوت) و همچنین سال قبل از آن، بیش از 10 ماه در فرانسه زندگی کرده باشند.

متقاضیان باید مدارکی ارائه کنند مبنی بر اینکه حداقل یک سال تحصیلی را در مقطع کارشناسی در یک دانشگاه خارجی (خارج از فرانسه) در سال قبل از آغاز ثبت درخواست گذرانده‌اند.

متقاضیان باید در تاریخ 1 سپتامبر پس از پذیرفته شدن مدارکی ارائه کنند مبنی بر اینکه حداقل دو سال تحصیلی را در مقطع کارشناسی در یک دانشگاه خارجی (خارج از فرانسه) گذرانده‌اند.

مهلت ارسال درخواست: 31 اکتبر 2018 (9 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi