فراخوان برنامه رزیندسی BARTR در بوداپست


برنامه رزیندسی BARTR یک دوره میان رشته ای سالیانه است که هر سال گروهی از هنرمندان و افراد خلاق را از میان طیف وسیعی از زمینه های مختلف برای گرده همایی در دوره رزیندسی هنری به بوداپست دعوت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه به منظور پرورش رابطه همکاری و تبادل اطلاعات میان هنرمندان محلی و هنرمندان مهمان طراحی شده است و فرصت های فراوانی برای فعالیت مشترک در فضای محلی این منطقه فراهم می کند.
مدیران برنامه ریزی BARTR وظیفه هماهنگی کارگاه ها و سمینارها با هنرمندان محلی و موسسات هنری را برعهده دارند؛ ارائه اطلاعات مقدماتی به متصدیان، گالری ها، موسسات فرهنگی، استودیوها و هنرمندان، کمک به تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی روزانه و اطلاعات مربوط به محل از جمله خدمات آنها بشمار می آید.

از هنرمندان درخواست می شود در برنامه اختتامیه این دوره شرکت نمایند.

هزینه ها:
هزینه این دوره شامل هزینه های اقامت، کرایه استودیو و هزینه های مربوط به کارگاه می شود. هزینه مسافرت و تامین مواد مورد نیاز و همچنین مخارج روزمره در دوره اقامت به عهده خود هنرمندان است. آن دسته از هنرمندانی که جهت سفر به بوداپست و اقامت در آن بدنبال کمک هزینه های مالی هستند می توانند برای دریافت مشاوره و کمک به BARTR مراجعه کنند.

رشته ها:
این برنامه در هر دوره میزبان 10 الی 15 فرد خواهد بود و امکان ثبت درخواست برای هنرمندان از تمام رشته ها وجود دارد.

متقاضیان توسط یک هیئت انتخاب شامل هنرمندان مجارستانی و بین المللی و هماهنگ کننده های فرهنگی از زمینه های مختلف گزینش می شوند.

مهلت ارسال درخواست: 1 ژانویه 2019 (11 دی 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مراجعه نمایید.

logo-samandehi