فراخوان بورسیه رزیدنسی هنرمندان در دوسالانه ونیز


دوره آشنایی با کارآفرینی خلاق و هنرهای معاصر در برنامه رزیدنسی The Wilds of Venice همراه با بازدید از پشت صحنه دوسالانه ونیز برای هنرمندان، گالری داران، کارشناسان موزه و مدیران هنری برنامه ریزی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، آکادمی فرهنگی اروپا همه هنرمندان در تمام زمینه ها و رشته ها را برای آموزش های منحصر به فرد در پشت صحنه قدیمی ترین و معتبرترین نمایشگاه هنر در جهان دعوت می کند.

این دوره دو هفته ای 15-27 جولای 2019 در زمینه ی دوسالانه ی ونیز، استراتژی‌های مطالعه و رویکردهای منحصر به فرد برای تلاش‌های خلاق شما در هنر معاصر، و پیوستن به شبکه حمایتی از همتایان بین‌المللی و کیوریتورهای برجسته در ایجاد رویاهای بزرگ در ونیز برگزار میشود.

دوره های آموزشی و کارگاه های عملی در در فضای نمایشگاه های دوسالانه ونیز و palazzos تاریخی آکادمی فرهنگی اروپا برگزار میشود.
هزینه محل اقامت به عهده هنرمندان است.

برگزار کننده به یک داوطلب منتخب هزار یورو کمک هزینه سفر به این برنامه را اعطا خواهد کرد. برای درخواست این کمک هزینه تحصیلی باید دانشجوی دانشگاه، کالج یا سایر موسسات آموزشی باشید.

شما باید نامه ای از موسسه تحصیلی خود را که ارائه کنید که نشان دهد چگونه دوره آکادمی فرهنگی اروپا به مطالعات شما کمک خواهد کرد.

در درخواست خود نام ‘The Wild Residency’ را ذکر کنید.
علاقه مندان درخواست خود را از طریق فرم درخواست آنلاین ارسال نمایند.

هزینه ثبت نام در برنامه: 350 یورو بیعانه و 1300 یورو هفته قبل از شروع دوره

مهلت ثبت نام: 13 ژوئیه 2019 (9 مرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi