بورسیه کارشناسی ارشد هنر فرانسه

دانشگاه Burgundy School of Business

نیمی از شهریه کارشناسی ارشد مدیریت هنر و فرهنگ، با هدف آموزش مدیران آینده صنایع فرهنگی در دانشگاه Burgundy School of Business پوشش داده میشود.

به گزارش گالری آنلاین، با ثبت نام در این برنامه، از طریق شرکت در چندین پروژه که با همکلاسی های خود ترتیب می دهید، تجربه دست اولی در مدیریت رویدادهای فرهنگی کسب خواهید کرد. همچنین دانش مستقیم هنر و بخش خلاق را از طریق سمینارها و جلسات با متخصصان صنعت به دست خواهید آورد.

این برنامه در دیژون، یکی از مهمترین مراکز فرهنگی فرانسه که مرکز تاریخی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است، برگزار می شود. علاوه بر این، نزدیکی این محل به پاریس به شما امکان می دهد قرن ها از جنبش های هنری، از باروک و رنسانس گرفته تا امپرسیونیسم، آوانگارد و طراحی معاصر را مشاهده کنید. تحصیل در این اکوسیستم هنری انحصاری به شما این فرصت را می دهد که در زمینه هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و میراث فرهنگی پیشرفت کنید.

اساتید در BSB به طور مداوم روش های تدریس و برنامه درسی خود را برای همگام شدن با سرعت سریع تغییر در جامعه امروزی تطبیق می دهند. کار کلاسی اغلب از طریق مطالعات موردی، کارگاه‌ها، بحث‌های معاصر، سفرهای میدانی، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های مهمان افزایش می‌یابد.

کارشناسی ارشد در مدیریت هنر و فرهنگ به ویژه برای ایجاد تماس ها و همکاری های شما با هنرمندان و متخصصان فرهنگی در سراسر اروپا و به ویژه در فرانسه طراحی شده است.


درس های ترم 1

زمینه اجتماعی-اقتصاد هنر و فرهنگ

فلسفه هنر و بحث های معاصر، جامعه شناسی هنر و اقتصاد فرهنگی.

بازاریابی هنر

مقدمه ای بر بازاریابی هنری، بازاریابی استراتژیک برای سازمان های هنری، رفتار مصرف کنندگان هنری، محصول و تجربه فرهنگی، بازار فرهنگی، سیاست های قیمت گذاری، موضوعات توزیع و ترویج هنر.

کارآفرینی فرهنگی I

مقدمه ای بر مفهوم اصلی کارآفرینی فرهنگی و ویژگی های مدل سازی کسب و کار کارآفرینانه در حوزه هنری و فرهنگی.

کپی رایت و مالکیت معنوی

چالش‌های حقوقی اصلی هنر، به ویژه بر مسائل مالکیت معنوی و حق چاپ.

بودجه بندی هنر

مقدمه ای بر بودجه ریزی پروژه و خلق هنری، با تمرکز بر بخش های اختصاصی.

مهندسی پروژه های فرهنگی

مقدمه ای بر مدیریت رویداد و پروژه برگزاری رویدادهای فرهنگی با حضور متخصصان داخلی و بین المللی.

روش های پژوهش

روش تحقیق برای دانشجویان و آماده سازی برای نگارش پایان نامه.


درس های ترم 2

کارآفرینی فرهنگی (2)

دوره پیشرفته هنر و کارآفرینی فرهنگی؛ روندهای جدید در کارآفرینی برای هنر، تفکر اکوسیستمی برای توسعه کارآفرینی.

جمع آوری کمک های مالی برای هنر و فرهنگ

تدوین استراتژی جذب سرمایه با همکاری ذینفعان مرتبط و اعضای اکوسیستم فرهنگی و خلاق.

دیجیتالی شدن و صنایع خلاق

استفاده از دیجیتالی شدن برای میراث فرهنگی: حفظ، مدیریت و ارتقاء

مهندسی پروژه های فرهنگی (2)

دوره پیشرفته مدیریت پروژه های فرهنگی.

چالش های بخشی برای هنر (پیشرفته)

سفر میدانی به بارسلونا، اسپانیا، کنفرانس‌ها و ملاقات با متخصصان که دیدگاه‌های بین‌المللی را در مورد مدیریت هنر، صنایع فرهنگی و خلاق به دانشجویان ارائه می‌دهد.

گردشگری فرهنگی

توسعه استراتژی های گردشگری در دیدگاه اکوسیستم.

شهرهای خلاق و توسعه سرزمینی

تحول مفهوم شهر خلاق و راهکارهای افزایش جذابیت میراث فرهنگی، بازآفرینی شهری از طریق چالش‌های مرتبط با کارآفرینی فرهنگی، حاکمیت فرهنگی سرزمینی.


شرایط ورود:

متقاضیان باید مدرک لیسانس غیر فرانسوی (3 یا 4 سال) یا 240 ECTS داشته باشند.

زبان انگلیسی:

آیلتس: 6.0

Duolingo: 115

TOEIC: 785

تافل IBTL: 80

افرادی که هیچ سابقه ای در زمینه هنر یا مدیریت ندارند، آیا می توانند برای این برنامه اقدام کنند؟

بله، پذیرش دانشگاه برای دانشجویان با هر زمینه ای آزاد است. برای پذیرش باید شرایط تحصیلی و زبانی را برآورده کنید و مصاحبه انگیزشی را پشت سر بگذارید. لطفاً مطمئن شوید که در درخواست خود به وضوح توضیح دهید که چرا به هنر و فرهنگ علاقه دارید.


هزینه ها و کمک های مالی:

هزینه تحصیل برای کارشناسی ارشد مدیریت هنری و فرهنگی 14000 یورو است. این نرخ در طول دوره شما تضمین شده است و شامل شهریه، پشتیبانی علمی، امکانات دانشگاه، کنفرانس ها و سفرهای علمی می شود.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی

برای پذیرش سپتامبر 2023، دانشگاه 29 بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی را برای دانشجویان با استعداد از سراسر جهان ارائه می دهد.

80٪ از بورسیه ها به طور متناسب از 15 دسامبر 2022 تا 15 آوریل 2023 در طول ارزیابی ماهانه توسط بخش توسعه بین المللی توزیع می شود. 20 درصد باقیمانده بین 15 آوریل تا 15 ژوئن به صورت چرخشی تخصیص می یابد. بورسیه تا 50٪ از شهریه های سال اول تحصیل را برای دانشجویان بین المللی پوشش می دهد.


نحوه درخواست برای بورسیه تحصیلی:

هیچ فرآیند جداگانه ای برای درخواست بورسیه وجود ندارد. تمامی دانشجویان پذیرفته شده در BSB برای بورس تحصیلی در نظر گرفته می شوند و در صورت واجد شرایط بودن، این مبلغ به طور خودکار از شهریه آنها کسر می شود.

دانش آموزان را بر اساس معیارهای زیر ارزیابی می کنند:

معدل و ریز نمرات

دانشگاه/ دبیرستان مبدأ

کیفیت فایل درخواست، مهمتر از همه کاورلتر و رزومه

نتایج مصاحبه شفاهی

دانشجویان اجازه 20 ساعت کار در هفته را خواهند داشت.

طول دوره 12 ماه، شروع دوره از ماه سپتامبر است.


مهلت اپلای: 1 جولای 2023 (10 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi