بزرگداشت روز زیباسازی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز زیباسازی با حضور هنرمندان و مدیران شهری و با رونمایی از کتاب «تهران دور نزدیک» برگزار شد. در این مراسم، برگزیدگان جشنواره‌ی دایره خلاق نیز معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، جمال کامیاب در مراسم بزرگداشت روز زیباسازی که در برج میلاد برگزار شد، با اشاره به این‌که بدون کمک و همکاری هنرمندان، مشاوران و استادان، کار سازمان پیش نخواهد رفت، گفت: دانشجویان همواره ما را در راه اجرای برنامه‌ها تحمل کردند و یاری رساندند.

او جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف سازمان زیباسازی دانست و اظهار کرد: بزرگ‌ترین جایزه ما وقتی است که لبخندی بر لب کودکی در شهر بنشیند. آن شهری که شهروندانش در آن احساس رضایت کنند، خود به‌ خود شهری زیبا خواهد بود.

در ادامه‌ی این مراسم، کتاب «تهران؛ دور نزدیک» توسط شوشتری، کامیاب، تکمیل همایون و حمید شانس رونمایی شد. همچنین تمبر سازمان زیباسازی را که منقوش به تصویر موزه‌ی گرافیک ایران است، رونمایی کردند. همچنین جناب‌زاده، بدیهی، وحدتی و شوشتری، از مدیران عامل سابق سازمان زیباسازی شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم، صلاحی - معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران -، عباس جدیدی - عضو شورای اسلامی شهر تهران - رضا کیانیان، ناصر تکمیل همایون، عبدالجبار کاکایی، ابراهیم حقیقی، اسکندر مختاری، جلیل رسولی و حمید شانس نیز حضور داشتند.

در بخش پایانی این مراسم برگزیدگان جشنواره‌ی «دایره خلاق» شامل 22 نفر معرفی شدند. اسامی برندگان به این شرح است: فرهاد خاکباز، الناز بارانی، ارشد اردلانی، محمدامین عباس‌زاده، آیان رضایی، نسرین اقتصادی، محبوبه حسینی، نجمه میرجلیلی، محمدعلی اعتماد مقدم، نیوشا عباسی، اسکندر طهماسبی، شیوا یزدانیان، الهام حکیمی، حمید عباسلو، سمیه عباسی، قادر ابراهیمیان‌نژاد، میثم سجادی، حامد جمشیدی و منصور چیت‌زن.

در جشنواره دایره خلاق، اسامی برگزیدگان ویژه‌ای نیز اعلام شد که به این شرح است: وحید چوپانکاره، مهیا خرم، نسرین مقدم، حامد هاشمی، آیت قاسم‌پور، بهزاد سلیمانی، وحید نوید آذر، بابک مطلب‌نژاد، شادمان خورسندیان، کوروش حاجی‌زاده، مهران هاشمی و ناصر امامی.

هیئت داوران در این بخش به عارفه نیلی و فاطمه سماواتی به‌عنوان کوچک‌ترین شرکت‌کنندگان در جشنواره دایره خلاق جوایزی اهدا کرد.

این جشنواره سه برگزیده نهایی داشت که نفرات اول تا سوم به ترتیب صبا بیضایی، سعید رحیمی‌نژاد و پریسا علایی بودند که لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

logo-samandehi