فروش آنلاین نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه انجمن هنرمندان نقاش ایران

قدرت و فراگیری دنیای مجازی در عصر حاضر واقعیت غیر قابل انکاری است که در حوزه هنر برای همسو شدن با جامعه بین المللی و جذب مخاطبین هنری در هر گوشه از دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به حضور و جایگاه ویژه فضای مجازی و کاربرد اینترنت در زندگی امروزی، انجام فعالیت های هنری در این فضا برای ارتباط هرچه بیشتر مخاطبین و علاقه مندان و همچنین همگامی هنر ایران با جهان معاصر بسیار موثر خواهد بود.

همزمان با برگزاری نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه توسط كمیته نمایشگاه های انجمن هنرمندان نقاش ایران که با حضور بیش از 300 هنرمند نقاش و مجسمه ساز در تاریخ 22 تا 27 اسفند 1393 و 15 تا 20 فروردین 1394 در خانه هنرمندان ایران برپا می باشد، فروش آنلاین آثار در سایتwww.OnlineArtGallery.ir از تاریخ 25 اسفند 1393 آغاز شده و تا 1 خرداد 1394 ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه آنلاین این مجموعه (گالری آنلاین)، این فرصت را برای مخاطبین آثار هنری ایجاد کرده است که از هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به ‌صورت آنلاین از آثار هنری دیدن فرمایند.

انجمن هنرمندان نقاش ایران از تمامی علاقه مندان دعوت می نماید جهت بازدید و خرید آنلاین آثار نمایشگاه تا تاریخ اول خرداد 1394 به وب سایت گالری آنلاین به آدرس www.onlineartgallery.ir مراجعه نمایند.

logo-samandehi