به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین ، فروش آنلاین نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه انجمن نقاشان

همزمان با برگزاری نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه توسط کمیته نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران که با حضور بیش از ۳۰۰ هنرمند نقاش و مجسمه ساز ۲۲ تا ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ و ۱۵ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ در خانه هنرمندان ایران برپا است، فروش آنلاین آثار در سایتwww. OnlineArtGallery. ir از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ آغاز شده و تا ۱ خرداد ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

قدرت و فراگیری دنیای مجازی در عصر حاضر واقعیت غیر قابل انکاری است که در حوزه هنر برای همسو شدن با جامعه بین المللی و جذب مخاطبین هنری در هر گوشه از دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به حضور و جایگاه ویژه فضای مجازی و کاربرد اینترنت در زندگی امروزی، انجام فعالیت‌های هنری در این فضا برای ارتباط هرچه بیشتر مخاطبین و علاقه مندان و همچنین همگامی هنر ایران با جهان معاصر بسیار موثر خواهد بود.

نمایشگاه آنلاین این مجموعه (گالری آنلاین)، این فرصت را برای مخاطبین آثار هنری ایجاد کرده است که از هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به ‌صورت آنلاین از آثار هنری دیدن کنند.

انجمن هنرمندان نقاش ایران از تمامی علاقه مندان دعوت می‌کند برای بازدید و خرید آنلاین آثار نمایشگاه تا تاریخ اول خرداد ۱۳۹۴ به وب سایت گالری آنلاین به آدرس www. onlineartgallery. ir مراجعه کنند.

منبع : http://honaronline.ir/Pages/News-55459.aspx

logo-samandehi