تجلیل از عکاسان ایرانی در جشنواره عکس مونته‎نگرو


عکاسان ایرانی شرکت کننده در مجموعه جشنواره عکس کشور مونته‎نگرو در بخش‎های مختلف این رویداد تجلیل شدند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، جوایز کسب شده در مجموعه جشنواره «MNE PBK» کشور مونته‎نگرو توسط عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) به شرح زیر است: عکس eve از امین مهدوی، عکس Forced از کوروش یزدانی، عکس Space ship از سعید محمدزاده، عکس flamingo۱ از کاوه مناف زاده برگزیده جایزه Salon HM و عکس Bold از امین مهدوی برگزیده PSA Gold medal شد.

در این جشنواره که در چهار بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس در بخش های مختلف شامل امین مهدوی، کاوه مناف زاده، سعید عبدالهی، سعید محمدزاده، مهدی زابل عباسی، کوروش یزدانی، اوین عباسی، سید احسان مرتضوی، محمد علی شمس الدین و سیاوش اجلالی پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه هنر خیام است.

logo-samandehi