نمایش تعادل در جهان هستی

گالری خورشید میزبان آثار بهناز راد حسینی


نقاشی های بهناز راد حسینی از روز جمعه 25 خردادماه در گالری خورشید به نمایش در می آید و تا 30 خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

بهناز راد حسینی در رابطه با هدف اصلی جمع آوری مجموعه آثارش بیان کرد: هدف اصلی از ارایه ی این آثار و تشکیل این نمایشگاه آشنایی مردم با نسل جدید هنرهای تجسمی با عنوان انتزاعیست که معانی و مفاهیم اجتماعی و اخلاقی را به صورت قابل رویت به نمایش بگذاریم و انتخاب آثار بر اساس مفاهیم قابل درک و روزمره جامعه بوده است که برای جمع آوری موضوعات و به تصویر کشیدن آنها از سال ۹۴ تا ۹۶ به طور منقطع نه متوالی زمان برده چون به تدریس نیز پرداخته ام.

راد حسینی در توضیح سبک و تکنیک آثاری که در این مجموعه به نمایش در می آید گفت: این مجموعه شامل پانزده تابلوی پنجاه در هفتاد و یک تابلوی صد در هفتاد که نماد خیر و شر یا همان نمایش دهنده ی نام نمایشگاه است، با سبک انتزاعی و اکرولیک اجرا شده است و کاملا زاییده ی ذهن شخص بنده بوده.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل انتخاب این عنوان و مفهوم آن برای این مجموعه توضیح داد: این عنوان به نام سیاه و سفید است که نشان دهنده ی تعادل در جهان هستیست یعنی اگر بدی وجود دارد خوبی در مقابل آن است و سیاه و سفید کنار هم معنی دار میشود.

راد حسینی در آخر افزود: این طرز تفکر از جایی آغاز شد که بیشتر و عمیق تر به اطرافم و به جامعه دقت کردم و تفکرم بیشتر شد و حتما این طرز فکرم را ادامه میدهم.

علاقه مندان جهت بازدید از آثار این هنرمند می توانند به گالری خورشید واقع در آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه اول واحد 1 مراجعه نمایند.

بهناز سادات راد حسینی از سال ۱۳۷۸ شروع به تدریس نقاشی در بیشتر سبکها و تکنیکها نموده است وتا به امروز هفت نمایشگاه انفرادی و پنج نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد، وی حال حاضر مدرس مجتمع فنی حرفه ای تهران مرکزی سعادت آباد میباشد.

logo-samandehi