نقاشی موزاییکی مسی، جاذبه گردشگری شگفت انگیز در کازان

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه راشا تودی در آستانه آغاز جام جهانی 2018 روسیه، روز سه شنبه در گزارشی نوشت: هنر نقاشی موزاییکی شامل قرار دادن قطعات سنگ، شیشه، سرامیک، چوب، فلز، سنگهای قیمتی و کاشی و غیره در کنار یکدیگر و ایجاد اشکال منظم و یا نامنظم است.

این گروه با ظرافت و ریزبینی با قرار دادن قطعات سنگی بسیار کوچک، تصاویری حیرت انگیز از چهره فوتبالیست های مطرح حاضر در جام جهانی خلق کرده اند.

یکی از اعضای این مجموعه در مصاحبه با راشاتودی اظهار داشت: ما این پورتره های جذاب را با استفاده از سنگ های کوچک ساخته ایم تا هواداران را غافلگیر کنیم و شهرمان را به آن ها نشان دهیم و خاطره ای جذاب و فراموش نشدنی به آن ها هدیه کنیم.

این آثار که در خیابان های شهر کازان به معرض نمایش عموم گذاشته شده؛ به یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر در جریان برگزاری جام جهانی تبدیل شده است.

کازان یکی از 11 شهر میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی است و «ورزشگاه کازان» نیز 6 بازی این رقابت ها را میزبانی می کند. جام جهانی از روز پنجشنبه با انجام دیدار افتتاحیه میان روسیه میزبان مسابقات و عربستان سعودی در مسکو آغاز می شود.

logo-samandehi