اعلام نتیجه مرحله اول ششمین دوره دوسالانه مجسمه های شهری


اسامی هنرمندانی که طبق شرایط دوسالانه ششم، امکان حضور در مرحله دوم دوسالانه را دارند، اعلام شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام اسامی مرحله اول هنرمندان می‌توانند طرح پیشنهادی خود را مطابق با مشخصات اعلام شده در متن فراخوان، از طریق سایت اینترنتی تا پایان روز کاری 15 شهریور ماه 1397، ارائه کنند؛ با توجه به تصویب شورای سیاستگذاری، به هنرمندان راه یافته به نمایشگاه مزبور به ازای هر نفر حداکثر مبلغ 10/000/000 ریال کمک هزینه در نظر گرفته شده است.
گفتنی است با توجه به محدودیت ابعاد ماکت پیشنهادی که در متن فراخوان ذکر شده است، شورای سیاست‌گذاری امکان ارائه ماکت با ابعاد بزرگتر و با کیفیت مناسب را برای هنرمندانی که برای نمایش بهتر اثر خود به آن نیاز دارند، فراهم کرده است. لذا هنرمندان می بایست در صورت نیاز پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
ارائه مناسب اثر شامل تصاویر گویا از سه نمای ماکت، عنوان و توضیحات شامل: بیانیه، ابعاد پیشنهادی و مشخصات فنی اثر بر اساس مقیاس شهری و تصاویر گویا از 3 نمای مختلف زمینه و محیط نصب اثر به همراه آدرس دقیق باشد.
بهتر است یک تصویر مونتاژ شده یا کروکی از موقعیت نصب اثر در محیط پیشنهادی( با حفظ زاویه دقیق نصب اثر همراه با مقیاس انسانی) در طرح ارائه شود.
همچنین کلیه تصاویر می بایست با کیفیت 300DPI و با فرمت JPG ارائه شده و با توجه به این که تصاویر و مشخصات ارائه شده در این بخش به صورت کلیپ و اسلاید شو در فضاهای مختلف نمایشگاه به نمایش عمومی درخواهد آمد، هنرمندان می توانند تصاویر دیگری نیز شامل مراحل طراحی و اجرای اثر یا فضاهای کارگاهی خود را ارائه نمایند.
لازم به ذکر است استند های متعارف و با ابعاد استاندارد از سوی دوسالانه برای نمایش اثر در نمایشگاه در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت، در صورتیکه هنرمند برای نمایش اثر خود نیاز به پایه خاص با ابعاد غیر متعارف دارد، می بایست در هنگام طراحی ماکت به طراحی پایه نیز پرداخته و به همراه اثر پیشنهادی در مرحله دوم ارائه نماید. بدیهی است ساخت این پایه بر عهده هنرمند خواهد بود.

پاسخگویی به سوالات هنرمندان گرامی تنها از طریق پروفایل کاربری سایت به نشانی: http://www.2salane.zibasazi.ir/ امکان پذیر است.

نتیجه مرحله اول ششمین دوره دوسالانه مجسمه های شهری را در اینجا ببینید.

logo-samandehi