تقدیر از عکاسان ایرانی در جشنواره وارنای بلغارستان


جشنواره عکس وارنای بلغارستان از ۲ عکاس ایرانی قدردانی کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، در جشنواره وارنای بلغارستان عکس «شبیه زندگی» از کامبیز رمضان زاده برنده مدال برنز و عکس «گذر عمر» از احسان جزینی برنده تقدیر IUP شد.

در جشنواره عکس وارنای بلغارستان که در ۶ بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل مصطفی میرطالب آبکناری، کامبیز رمضان زاده، احسان جزینی، سید احسان مرتضوی، نوید سجادیه، سید علیرضا رجایی شوشتری، داوود فضائلی، سید محمدجواد صدری، عبدالمعید معروفی، محمد منصف مجرد، مهدی زابل عباسی و عرفان آقابابایی پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

logo-samandehi