صبا؛ میزبان نمایشگاه پنجمین «جشنواره بین‌المللی عکس خیام»


صبا درهای خود را به روی جشنواره عکس «خیام» با حضور 68 کشور جهان خواهد گشود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- پنجمین «جشنواره بین المللی عکس خیام» طی آیین ویژه ای در فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش خواهد یافت.
این جشنواره که با حضور و مشارکت هنرمندانی از 68 کشور جهان برگزار می شود عصر روز جمعه 26 مرداد از ساعت 13/30 با یک کارگاه آموزشی عکاسی توسط دکتر رها بیلر از ترکیه و علی سامعی و سپس، مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز برگزیدگان از ساعت 17 در محل تالار ایران- فرهنگستان هنر- در حضور همه علاقمندان و اهالی هنر، آغاز به کار خواهد کرد.
پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران: «کلوپ عکس فوکوس» - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می شود.

در پنجمین دوره جشنواره، 18 هزار عکس از هنرمندان 68 کشور جهان به دبیرخانه ارسال گردید که از میان آنها توسط داوران تعدادی انتخاب و به نمایشگاه راه یافته است.

نمایشگاه آثار برتر از 26 مرداد تا 1 شهریور 97 از ساعت 10تا 18 برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

علاقمندان جهت حضور در افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه می توانند به: خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، مراجعه فرمایند.

logo-samandehi