یگانه صدری در آستانه برگزاری نهمین کارنما مطرح کرد:

یکی از بهترین دوره ها مربوط به دوره قبلی انجمن است


یگانه صدری از هنرمندان معاصر که 5 اثر از آثار او با تکنیک اکرلیک و به سبک انتزاعی یا به عبارتی انتزاعی ایرانی در نهمین کارنمای اعضای بالای ۴۰ سال انجمن هنرمندان نقاش به نمایش در خواهند آمد، در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در توضیح آثارش گفت: ابتدا با موضوع آفرینش جهان و سبک انتزاع شروع و سپس به زن رسید، در این دوره که مربوط به دوران تحصیلم در دانشگاه است برای بیان احساسم از شیوه اکسپرسیونیسم نیز استفاده کردم. پس از پایان تحصیلاتم ویژگی نقاشی ایرانی که همیشه در پس ذهنم وجود داشت، وارد کارهایم شد با اینکه موضوع تغییر نکرد اما شیوه کارم دگرگون شد. این شیوه از حدود ده سال پیش شروع شد و در یک نمایشگاه انفرادی و چند گروهی ارائه شده است.

صدری در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارنماهای پژوهشی افزود: در کل هنر سن و سال ندارد که خود بهتر می دانید خیلی از هنرمندان کارشان از همین حدود چهل سال شروع شده است، البته حتما دلایل خود را داشتند.

وی در آخر در رابطه با عملکرد هیئت مدیره قبلی انجمن گفت: انجمن خیلی فراز و نشیب داشته که فکر می کنم یکی از بهترین دوره ها مربوط به دوره قبل و تلاش های همه هیئت مدیره به ویژه خانم معصومه مظفری است.


logo-samandehi