نمایشگاه معماری gmp در فرهنگسرای نیاوران


آیین گشایش نمایشگاه معماری «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» / پنج‎شنبه ٥ مهرماه، در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، این نمایشگاه معماری نخستین بار در شهر «هوشی مین» ویتنام برگزار شده است و از آن روز تاکنون شهرهای سانتیاگو در شیلی، ریو در برزیل و پکن در چین میزبان آن بوده‎اند.

در نمایشگاه «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» نمونه‌هایی از آثار بین‌المللی مهندسین مشاور فون گرکان، مارگ و شرکا (gmp) به منظور پاسخ گویی به پرسش‌های خاص فرآیند طراحی و ... در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد.

این نمایشگاه معماری دارای دو بخش است: در یک بخش پروژه‌های تحقق یافته gmp در سراسر جهان در مقوله‎های شهرسازی، اجرا و ... ارائه می‌شوند؛ در بخش دیگر نیز پروژه‌ها و طرح‌هایی که gmp در سال‌های گذشته در ایران انجام داده، نمایش داده خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه معماری «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» از ٥ تا ٢٧ مهرماه در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ١ این فرهنگسرا مراجعه کنند.

logo-samandehi