به مناسبت بزرگداشت سالانه فیلم، هنر، رسانه و فرهنگ

طراحی نورپردازی سالن کنسرت walt disney


طراحی نورپردازی سالن کنسرت walt disney به مناسبت بزرگداشت سالانه فیلم، هنر، رسانه و فرهنگ در نظر گرفته شده است. انتخاب چنین طرحی به واسطه تغییرات دیجیتال در دنیای سینما و هنر الهام گرفته، و معماران تعبیه نورپردازهای هولوگرام را یک زبان دیجیتال مناسب برای ابراز چنین کانسپتی بر روی نمای سالن کنسرت walt disney دانسته اند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از آرل، برای این پروژه یک همکاری بی نظیر بین آنادول و گوگل آرت صورت گرفته که آرشیو دیجیتالی کاملی از ارکستر L.A.Philharmonic را با بیش از 45 ترابایت تصاویر، عکس، ویدئو و الگو را به میلیون ها نقطه هولوگرام تبدیل کرده اند.

این "دنیای اطلاعاتی" توسط شبکه های عصبی دیجیتالی دستکاری شده و به عنوان تصاویر سه بعدی نمایشی به سراسر هندسه های فولادی نمای سالن کنسرت walt disney تابیده شده اند. یک ایده ناب و چهره ای تازه برای ساختمانی که فرانک گری طراحی کرده بود. نمایش نورانی پروجکشن ها با موسیقی سه نفر از آهنگسازان به نام ترکیب شده و رقص نور نما با هارمونی درون نت های موسیقی هماهنگ است. نحوه انتخاب آهنگ ها به واسطه یک الگوریتم خودکار توسط کامپیوتر اتفاق می افتد.
پروژه فوق به عنوان "اکتشاف و هم افزایی بین هنر، تکنولوژی، معماری و حافظه بنیادی" ارائه شده و بین 28 سپتامبر تا 6 اکتبر 2018 به نمایش می پردازد.

logo-samandehi