مبلمان سقفی؛ پیشنهادی برای حل مشکل کمبود فضا در زندگی امروز


همزمان با محدود تر شدن محیط زندگی انسان ها، استارتاپ Murthy به نام "Bumblebee Spaces" (فضاهای سه بعدی) با رویکرد جدیدی که در پیش گرفته شروع به کار نموده است و در این رویکرد همه چیز را در سقف قرار داده است.

به گزارش گالری آنلاین، اخیراً در گزارش نیویورک تایمز آمده است که، Bumblebee Spaces بعد سوم را به خدمت زندگی راحت و کارآمد در می آورد. آن ها اختراع خود را رباتیکِ "A.I" می‌نامند که یک سیستمِ مبلمانِ خدمتکار است که با استفاده از یک کنترل و یا فرمان صوتی کار می کند.

طراحی ها الهام گرفته از مینیمالیسم و جنبش ضد در هم ریختگی KonMari است، همچنین Bumblebee System لگاریتمی از اقلام موجود در انبار های مکعبی چوبی خود برای دوره زمان طولانی ایجاد می کند و به آرامی به کاربر یادآوری می کند که زمان آن رسیده است که وسایلی که مدت هاست استفاد نکرده اند، دور بریزند.

از منظر مقیاس های کارایی و دور ریختن وسایل فراموش شده، Bumblebee System در صورت نیاز ، مبلمان بزرگ مانند تخت ها را در سقف جاسازی می کند. برای کسانی که آشنایی کمتری با falling cabinets دارند، این سیستم دارای سنسورها داخلی است که اگر کسی مستقیماً از زیر آن ها حرکت کند، متوقف می شوند.

logo-samandehi