نمایش "انعکاس ذهن" در گالری خورشید


"انعکاس ذهن" عنوان نمایشگاه گروهی است که از روز جمعه 18 آبان ماه در گالری خورشید برپا شد.

در راستای کشف استعدادهای جوان و ایجاد فضایی برای نمایش آثار اساتید در کنار آثار هنرمندان جوان صاحب استعداد گروه هنری نیلی نمایشگاهی را در نگارخانه خورشید واقع در تهران گرد هم آورده، هدف از این نمایشگاه که آثار هنرهای تجسمی از گرایش نقاشی، عکاسی و حجم میباشد شناخت و معرفی استعدادهای ناب است، در این نمایشگاه هنرمندانی از سراسر کشور شرکت کرده اند و نمونه هایی از آثار هنری نو را آمیخته با فرهنگ و تمدن کهن ایران و اقوام ایرانی در قالب یک نمایشگاه، برای بازدید عموم فراهم آوردند.

نمایشگاه "انعکاس ذهن" به کیوریتوری گروه هنری نیلی و با هدف شناسایی استعدادهای جوان، ایده های جدید و فراهم آوردن فضا برای معرفی آثار اقوام ایرانی برگزار شده است.
انتخاب آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه با گزینش توسط هیئت داوران انجام گرفته که با بررسی دقیق و فنی انجام شده زیرا بالا بودن سطح نمایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به طبع انتخاب به دقت انجام شده؛ و فضایی فراهم شده تا آثار هنرمندان جوان و با استعداد در کتار آثار اساتید به نمایش در بیاید.

آثار این نمایشگاه شامل نقاشی، حجم و عکس است که در قالب 30 اثر از 23 هنرمند از سراسر کشور و اقوام مختلف با سبک مختص و گاهی نوآورانه ارایه کرده‌اند.

در این نمایشگاه آثاری از الهام آجورلو، حسن احمدی، فاطمه بحرینی، مهدی بهاری، شادی بقایی مروزی، امیر محمد باقریان، هوتن باباپور، سمانه باقر پور، مهتاب تقوی، آرزو دیوسالار، ملیکا حق گو، مریم خسروی، تهمینه سخنور، سینا طارمی، احمد حیدری، مژگان حسینی روزبهانی، نگین کاویانی، سید محمد گلشهری، شیما قاسمی، سینا متقی فرد، سمیه سید محسنی، نسیم مشتاق، زهرا سادات موسوی، حسین نعمتی و شقایق ئیل سعادتمند به نمایش در آمد.

علاقه مندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا چهارشنبه 23 آبان ماه به گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70 مراجعه نمایند.

logo-samandehi