شرکای طراحی دفتر مرکزی JP Morgan Chase در نیویورک انتخاب شدند


موسسه Foster + Partners برای طراحی دفتر مرکزی جدید JP Morgan Chase در خیابان Park نیویورک برگزیده شدند. دفتر مرکزی جهانی جدید که در شماره 270 خیابان Park قرار دارد، پس از دفاتر مرکزی پیشین طراحی شده توسط موسسه از جمله دفتر مرکزی بلومبرگ که برنده جایزه Stirling سال 2018 شد و Apple Campus شماره 2 که در کالیفرنیا ساخته شد به اجرا در می‌آید.

به گزارش گالری آنلاین، طرح جدید جایگزین محوطه فعلی بانک سرمایه‎گذاری ایالات متحده در مانهاتان خواهد شد و انتظار می‌رود به 5/2 میلیون فوت مربع بالغ شود. دفتر مرکزی 15،000 کارمندان را در 70 طبقه در خود جا خواهد داد و جایگزین طرح فعلی 52 طبقه خواهد شد که در دهه 1960 توسط Skidmore Owings و Merrill طراحی شده است.

نورمن فاستر بنیان‌گذار و رئیس اجرایی Foster + Partners می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که JP Morgan Chas ما را برای طراحی دفتر مرکزی خود در خیابان Park انتخاب کرده است. طراحی ساختمان به شکلی انجام شده که پاسخگوی موقعیت تاریخی آن و نیز میراث JP Morgan باشد و ما چشم انتظار کار با آنها به منظور تحقق بخشیدن به دیدگاه آنها درباره یک دفتر مرکزی جهانی جدید برای شرکت هستیم».


logo-samandehi