پنجمین نمایشگاه سالانه"از کارگاه تا نمایشگاه"

آثار برگزیده دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه تهران


پنجمین نمایشگاه آثار برگزیده دانشجویان دانشکده معماری از تاریخ 18 الی 26 آذر ماه در محل سالن نمایشگاه پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشکده معماری دانشگاه تهران، در این نمایشگاه تعدادی از آثار برتر نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 97-96 دانشجویان دانشکده معماری در دروس عملی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به نمایش گذاشته خواهد شد. آثار برگزیده در مقطع کارشناسی شامل طرح‌های معماری یک، دو، سه، چهار، پنج، طراحی فضاهای شهری، اصول حفاظت و مرمت، تحلیل و طراحی روستا و پروژه نهایی می باشد.

همچنین در بخش کارشناسی‌ارشد، آثار برگزیدة دانشجویان شامل طرح‌های معماری یک، دو، سه و پایان‌نامه‌های مربوط به رشته ها و گرایش‌های: مهندسی معماری، معماری داخلی، مرمت و احیاء ابنیه و بافت های تاریخی، حفاظت و مرمت میراث شهری و میراث معماری، مهندس معماری منظر، انرژی معماری و فناوری معماری است.

از علاقمندان دعوت می گردد برای بازدید از نمایشگاه طی تاریخ ذکر شده از ساعت 9 صبح الی 15 به دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده معماری، سالن نمایشگاه مراجعه نمایند.

logo-samandehi