مسابقه جایزه «شید» عکاسان برگزیده را معرفی کرد ؛

جلسه داوری و انتخاب عکاسان نهمین دوره جایزه عکس «شید» برگزار شد

عکاسان نهمین دوره جایزه عکس «شید» با حضور هفت نفر اعضای گروه معرفی‌کننده برگزار و عکاسان برگزیده مشخص شدند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از برنا،جلسه داوری و انتخاب عکاسان نهمین دوره جایزه عکس «شید» با حضور هفت نفر اعضای گروه معرفی‌کننده برگزار و عکاسان برگزیده مشخص شدند.

اعضای گروه معرفی‌کننده نهمین جایزه شید (جایزه مستقل عکاسی مستند ایران) عبارتند از پیمان هوشمندزاده، مهدی وثوق‌نیا، نیوشا توکلیان، غزاله هدایت، جمشید حاتم، علی آقاربیع و مهدی قاسمی و هرکدام یک عکاس را برای حضور در بخش نمایشگاه معرفی می‌کنند.

این عکاسان برگزیده باید در یک بازه زمانی حداکثر ۳ ماهه، با همکاری و راهنمایی فرد معرفی‌کننده مجموعه خود را تکمیل و برای ارائه در بخش نمایشگاهی آماده کنند.

اسامی عکاسان برگزیده توسط هر یک از اعضای هیأت انتخاب به شرح زیر است:

پیمان هوشمندزاده: زهره صباغ نژاد

جمشید حاتم: زهرا عطارهای تهرانی

علی آقاربیع: جاوید نیک‌پور

غزاله هدایت: نرجس نادری‌نژاد

مهدی قاسمی: امید شکری

مهدی وثوق‌نیا: عرفان دادخواه

نیوشا توکلیان: مهدی پدرام‌خو

همچنین بر اساس تصمیم هیأت داوران، ۷ عکاس به عنوان عکاسان رزرو انتخاب شدند. این عکاسان کمک‌هزینه نقدی را دریافت نمی‌کنند، اما این فرصت را دارند تا با راهنمایی و مشاوره‌ی معرفی‌کننده، مجموعه‌شان را برای حضور در بخش نمایشگاهی آماده کنند.

در پایان بازه زمانی مشخص شده، چنانچه مجموعه عکاسان رزرو مورد تایید معرفی‌کننده‌شان قرار بگیرد، می‌توانند در بخش نمایشگاهی شرکت کنند.

عکاسان رزرو عبارتند از: کیانوش سعادتی، آزاده بشارتی، دل‌آرام فاطمی نژاد، هادی آزادبخت، معصومه بهرامی گرجی، ریحانه طباطبایی پور و مصطفی امینی.

logo-samandehi