"پرده آخر"؛ نمایشگاه گروهی عکس در موزه عکسخانه شهر


موزه عکسخانه شهر اواسط آذر ماه امسال میزبان نمایشگاه گروهی عکسی با عنوان پرده آخر به انتخاب و گردآوری رضا جلالی است.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه شامل سی قطعه عکس از نمایش هایی است که طی سال های اخیرچه در قالب جشنواره های متفاوت و چه در سالن های خصوصی و دولتی بر روی صحنه رفته اند. بارزترین خصیصه این نمایشگاه تنوع در دیدگاهی است که عکاسان برای ثبت لحظه های مختلف نمایش ها انتخاب کرده اند و همچنین تجربه گرایی آنها است.هر عکاس در این نمایشگاه با دو عکس حضور دارد. عکس هایی که در این سه سال اخیر ثبت شده اند و به همین دلیل عکسخانه شهر که در نمایش آثار جنبه ثبت تاریخی عکس ها را بیشتر مورد توجه قرار می دهد اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

نمایشگاه هایی این چنین با هدف ثبت بخشی از تاریخ معاصر نمایش در ایران حایز اهمیت است. اسامی عکاسان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: عاطفه آرانی، آرزو آزادپور، میلادبهشتی، رضا جلالی، فهیمه حکمت، عماد دولتی، مونا صدر، لیلی صدیق، علیرضا فراهانی، محبوبه فرج اللهی، مریم قهرمانی، شیوا مشفق، احسان نقابت، بهار نیکپور و عطیه نیکنام.

افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 16 آذرماه از ساعت 16 تا 19 پذیرای عموم علاقمندان به آدرس میدان هفت تیر، میدان بهار شیراز در بوستان بهار شیراز خواهد بود. گفتنی است این نمایشگاه تا 6 دی ماه به غیر از جمعه ها پذیرای عموم خواهد بود.


logo-samandehi