برپایی نخستین نمایشگاه آثار هنرجویان شبنم رازی شریف در گالری آیریک


نخستین نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان استاد شبنم رازی شریف از روز جمعه 23 آذرماه در گالری آیریک برپا شد.

در این نمایشگاه آثاری از انیس اتحادی، آذین نژادی، آرزو نژادی، دنیا عرب امینی، دنیا محمدی، رها بیاناتی، زینب جعفری، ستاره عادلی رانکوهی، سمانه کاظم سعیدیان، شهرزاد رضایی، شیرین امیر مقدم، فائزه لواف پور، فائزه نوعی جهرمی، گلرخ بخشنده، لیلا سقایی، لیلی یداللهی، محدثه سادات فرزانه، مریم هزار خوانی، مهتاب فولادوند، مهدیه علوی، مهری رضایی، مهسا محمدی، ندا اهنج، نگار ایمانی، هانیه دزفولی، یاسمن حشمتی و شبنم رازی شریف به نمایش در آمده است.

کیوریتورهای این نمایشگاه شبنم رازی شریف مدرس این هنرجویان بوده است؛ وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر و عضو افتخاری انجمن هنرهای تجسمی با سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت مستمر در زمینه هنرهای تجسمی هاست.


این مدرس هنر در مورد هدف برگزار کننده از جمع آوری این مجموعه توضیح داد:
این نمایشگاه مجموعه ای منتخب از آثار تعدادی از هنرجویان من است که جهت ایجاد انگیزه برای هنرجویان و معرفی استعداد این هنرجویان و همچنین امکان فروش این آثار برگزار شده است.
انتخاب مدل های نقاشی بر اساس سلیقه و میزان توانایی هر هنرجو بوده است که تلاش شده با تکنیک ها و سبک های مختلف اجرا شود تا هنرجویان با تمامی سبک های نقاشی آشنا شوند و کیفت بالایی را در آثار خود به نمایش بگذارند.

وی در ادامه افزود:
تعداد ۴۵ اثر از ۲۶ هنرجو در سبک مدرن و رئال با تکنیک رنگ روغن و اکرولیک و میکس مدیا در این مجموعه نمایش داده میشود.
این نمایشگاه نخستین نمایشگاه گروهی از هنرحویان من بوده است که جهت ایجاد انگیزه برای هنرجویان و معرفی استعداد این هنرجویان و همچنین امکان فروش این آثار برگزار شده است.
اکثر این هنرجویان بدون هیچ گونه پیش زمینه طراحی و فقط با انگیزه و علاقه شروع کرده اند و در زمانی محدود با استفاده از تکنیک های پایه طراحی و انتخاب مدل های ساده روی بوم نقاشی شروع به خلق اثر کردند و در مدت کوتاهی توانستند آثاری با کیفیت و تکنیک مناسب و ظرافت خلق کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کلاس های آموزش نقاشی استاد شبنم رازی شریف از طریق کانال های زیر ارتباط برقرار کنید.
اینستاگرام : https://instagram.com/_u/painter_honari
تلگرام: http://t.me/painter_honari
موبایل: 09351659338

نمایش آثار این هنرمندان تا 29 آذرماه از ساعت 16:30 الی 20:30 ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت بازدید می توانند به نشانی بلوار فردوس شرق، نبش خیابان وفا آذر، مجتمع آیریک سنتر جنوبی، طبقه 3، واحد 102 مراجعه نمایند.


logo-samandehi