گالری مژده میزبان نقاشی های عارف گرانمایه


نمایشگاهی از نقاشی های عارف گرانمایه از روز جمعه 28 دی ماه در گالری مژده به نمایش در می آید و تا 5 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است:

نباید به سادگی از کنارش عبور کرد. هرآنچه در اطراف ماست شخصیت و ماهیت منحصر به فرد خود را دارد. هیچ دو برگی از توده ی برگهای پاییزی که به سادگی از روی آنها رد می شویم شبیه هم نیستند. هیچ دو درخت یا دو ریشه ی همسانی وجود ندارند.
به چشم نکته بین و ظرافت یاب یک هنرمند بی نهایت موضوع برای دیدن و دیده شدن وجود دارد:
از ریشه هایی که می توانند مایه حیات باشند و یا مانع حیات، حفره های خالی و تیره در دل تنه درختان و ریشه های بیرون زده تا هزار رنگ درخشان و مبهوت کننده ی پاییزی هر یک چون شخصیتهای متمایز یک اجتماع بی نظیر و خاص هستند.
طبیعت نیز چون زندگی انسانی هرلحظه دستخوش دگرگونی ست از تولدهای بهارانه تا مرگهای ناگزیر زمستانی. گاهگاهی هم گوشه ای از آن دچار نابودی و مرگ زودرس به دست انسانها می شود چونان که ناگهان جنگی و بمبی و آشوبی ملتی را غافلگیرانه از بین می برد بی آنکه مهلت دهد طبیعت رسالتش را به اتمام برساند.

علاقه مندان جهت بازدید از آثار این هنرمند می توانند در روزهای هفته از ساعت 12 الی 20 و جمعه ها از ساعت 16 الی 20 به گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک 27 مراجعه نمایند.

logo-samandehi