اعلام همراهی 105 هنرمند با نمایشگاه تنها نیستیم گالری مژده

فروش 113 اثر به نفع آسیب دیدگان از سیل

پیرو فراخوان گالری مژده برای برگزاری نمایشگاهی خیریه به نفع آسیب دیدگان از سیل های اخیر، از فردا، چهارشنبه 28 فروردین، یکصد و پنج هنرمند( تا این لحظه) با ارائه آثار خود در این رویداد خیرخواهانه مشارکت کردند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنر آلاین، "تنها نیستیم" عنوان این نمایشگاه است که پیشتر با هدف کمک به آسیب دیدگان در بم و کرمانشاه نیز برگزار شده است و این بار به لطف همت بلند هنرمندان تجسمی به یاری هموطنان آسیب دیده سیل‌های اخیر می‌رود.

تا لحظه تنظیم این خبر 105 هنرمند با تقدیم 113نقاشی، مجسمه، خوشنویسی… در این نمایشگاه مشارکت دارند که صد در صد فروش این آثار به آسیب دیدگان هدیه خواهد شد.

اعلام همراهی 105 هنرمند با نمایشگاه تنها نیستیم گالری مژده/ فروش 113 اثر به نفع آسیب دیدگان از سیل

نام‌های شناخته شده متعددی در این رویداد خیریه شرکت دارند: منوچهر نیازی- ناصر اویسی- حسن شکاری- عبدالله کیائی- مهدی سحابی- آرمان استپانیان- سیامک زمردی- سروش میلانی زاده- مرتضی گودرزی- بابک حقی- احمد محمدپور- مهدی فلاح- علیرضا کرمی- نادر افشاری- میر احمد غفاری- الهام عظیمی- علی شکری - احمد مازادی- سعید احمدزاده- محسن کرمی- محسن رزاقی- احمد آریامنش- بهرام حنفی- احد قدیری- کیارش یعقوبی- رضا بیگناه- امیرحسین دلبری-فریبرز میرکبیری-رویا شامحمدی- عارف گرانمایه- زهرا بهرامی- افروز هوشنگ- خلیل کوئیکی و…

بر اساس اعلام گالری مژده همه آثار این نمایشگاه با حداقل قیمت و بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی آثار هنرمندان به فروش خواهد رسید و تا این لحظه قیمت‌ها از 500 هزار تومان شروع و تا 30 میلیون تومان دامنه دارد.

نمایشگاه تنها نیستیم 28 تا 30فروردین 1398 در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک27، زنگ یک برپا خواهد بود.

logo-samandehi