برگزاری نشست جایگاه ظاهرسازی در جامه‌پردازی ایرانی

انجمن طراحان لباس و پارچه ایران با نگرشی تازه در عرصه‌ی مد و لباس در نظر دارد سمینار ها و نشست هایی در این حوزه در روز های پنجشنبه با شعار "پنجشنبه ها با انجمن" برگزار نماید.

«این سخنرانی، کارکرد بصری لباس در ایران پیشامدرن و تفاوت آن را با تعبیر امروزین ما توضیح می‌دهد. ‌با جایگزین کردن دوگانه‌ی فرم و محتوا با مفاهیم چهارگانه‌ی ظاهر، باطن، صورت و معنی، تحول معنایی جامه‌پردازی را در ایران و رابطه‌ی میان مفهوم «لباس» و معانی «مصاحبت» و «دوستی» را (که زیرساخت زیبایی‌شناسی ایرانی را می‌سازند) بررسی می‌کنیم.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران، نشست "درون را به بیرون بدل کرده‌ام: جایگاه ظاهرسازی در جامه‌پردازی ایرانی‌" با سخنرانی دکتر باوند بهپور از ساعت 15 الی 18 روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 98 در انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به نشانی میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، نبش کوچه شیده، پلاک 105/1، طبقه اول برگزار می شود.

گفتنی است شرکت در این برنامه رایگان است اما حضور در این جلسه با توجه به محدود بودن ظرفیت منوط به هماهنگی با دفتر انجمن از طریق شماره تلفن 88860305 یا 88302944 می باشد.


logo-samandehi