گروه gehry کوه های یخ شناور را برای warner bros طراحی خواهد کرد

گروه ساختمان سازی gehry از شروع پروژه ی ساخت ساختمان 244 متر مربعی warner bros در burbank کالیفورنیا خبر داد. این پروژه شامل دو ساختمان جدید است، که طوری طراحی شده تا مثل کوه یخ هایی شناور در امتداد بزرگراه دیده شود.

به گزارش گالری آنلاین، گروه ساختمان سازی شرکای gehry در حال همکاری با دو شرکت Worthe Real Estate Group و Stockbridge Real Estate Fund هستند تا دفاتر اداری جدید را برای صدمین سالگرد تاسیس warner bros در سال 2023 آماده کنند.

گروه gehry درباره طراحی ساختمان warner bros توضیح داد و گفت: "زمانی معماری استودیوهای هالیوودی، جلوه مهمی در شهر داشتند. آنها مانند بناهای تاریخی در صحنه های فیلم سازی بودند. در این پروژه، من سعی کردم از شکوه و جلال هالیوود قدیمی الهام بگیرم. مجتمع جدید دارای یک ساختمان هفت طبقه و یک ساختمان نه طبقه است.

به عنوان بخشی از قرارداد، warner bros تعدادی از املاک خود از جمله warner bros ranch را که منزل گاه تعداد زیادی از فیلم های کلاسیک و برنامه های تلویزیونی بودند را به فروش خواهد گذاشت. کمپانی هایی که این پروژه را توسعه میدهند هم ساختمان مثلث، ساختمان شیشه و ساختمان چوب warner bros را خریداری خواهند کرد. warner bros به اجاره دادن این ساختمان ها تا زمانی که به محل جدیدشان استودیوهای شهر burbank نقل مکان کنند ادامه خواهد داد. قسمت عمده ای از این قرارداد در سال 2023 به پایان خواهد رسید.

به اصطلاح "پروژه ی قرن بعد" برج های اداری جدید را با امضای فرانک گهری با روش پیچیده ای به آسمان میاورد. گهری افزود: "ما فضاهایی باز و بزرگ را با هدف تولید دفاتری با بالاترین کیفیت ایجاد کردیم. از سمت بزرگراه، ساختمان ها به شکل یک نماد شیشه ای طویل هستند که یک هویت واحد را ایجاد میکند. در سمت استادیو، نمای آهن کوب شده تا به اندازه و شکل دیگر استودیو های موجود باشد.

ساخت برجهای جدید برادران وارنر این پاییز شروع میشود، فازه اول قرارداد تا سال 2022 و فاز دوم در سال 2023 به پایان می رسد.

logo-samandehi