بازدید بهرام قاسمی از بخش ایران نمایشگاه بین المللی فاین کرفت پاریس

سفیر کشورمان در فرانسه با حضور در بخش ایران چهارمین دوره دوسالانه نمایشگاه بین المللی «فاین کرافت» از آثار ۱۰ هنرمند ایرانی حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، در این بازدید که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، سفیر کشورمان ضمن گفت‌وگو با هنرمندان و مسئولین بخش ایران، با تمجید از آثار حاضر در نمایشگاه گفت: هنر بدیع به کار رفته در این آثار که با بهره گیری و الهام از صنایع دستی صورت گرفته است، موجب گردیده تا شکوه و جلوه دیگری از این هنر جدید و تاثیرگذار برای مخاطبین نمایش داده شود.

بهرام قاسمی

وی ضمن تاکید بر حضور فعال هنرمندان ایرانی در نمایشگاه های بین المللی، این اقدام را در راستای تحقق دیپماسی هنر و به منظور درک متقابل ملت های جهان مهم ارزیابی کرد.

در این نمایشگاه که تا ۵ خرداد ماه برگزار خواهد بود ۱۰ نفر از مجسمه‌سازان و هنرمندان سفالگر ایرانی آثار خود در دوسالانه‌ی فاین‌کرفت فرانسه به نمایش گذاشته‌اند که مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انجمن‌هنرمندان سفالگر با حمایت و همکاری اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و سفارت ایران در پاریس در این دوره حامی این هنرمندان بوده‌اند.

logo-samandehi