برپایی نمایشگاه عکس «هایلایت ها و ریملایت ها در طبیعت» در موسسه صبا

صبا در ادامه میزبانی تجربه های نو در حوزه عکاسی خلاق، این بار میزبان نمایشگاه "هایلایت ها و ریملایت ها در طبیعت" خواهد گشود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این نمایشگاه که «های لایت ها و ریملایت ها در طبیعت» نام دارد روز سه شنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نگارخانه استاد فرشچیان این مجموعه گشایش خواهد یافت.

این ‌نمایشگاه شامل ۴۰ اثر از ۲۱ هنرمند است که در قالب گروه «اهوراهور -۱» حاصل یک پروژه ۲ ساله را بر روی بازتاب نور در طبیعت، اشیا و پدیده های طبیعی، در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته اند.

هایلایت و ریملایت در طبیعت، نتیجه یک رویکرد متفاوت و‌منحصر بفرد به پدیدارشناسی نور بلحاظ حکمت نظری و جلوه زیباشناسانه در طبیعت است که در قالب یک سبک تجربه نشده توسط داریوش محمدخانی عکاس حرفه ای و کیوریتور این نمایشگاه، تاکنون در قالب یک نمایشگاه و چند کارگاه در ایران و خارج از کشور معرفی گردیده و به ثبت رسیده است.

در افتتاح این نمایشگاه، چهره های نام آشنای عکاسی ایران از جمله: داریوش کیانی، امیر علی جوادیان، سعید دستوری، بابک برزویه، دکتر اکبر عالمی و علی قلمسیاه حضور خواهند داشت.

گفتنی است کتاب آثار این نمایشگاه نیز در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

هایلایت ها و ریملایت ها در طبیعت، تا 13 خردادماه از ۱۰ صبح تا ۱۸ میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

نشانی: خیابان طالقانی، نرسیده به میدان فلسطین، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵، نگارخانه استاد فرشچیان مراجعه کنند

logo-samandehi