برگزاری نشستی برای نقاشی‌های علیرضا مجابی

نشست تخصصی اندیشکده‌ مجال با موضوع «خوانش هرمنوتیک آثار نقاشی علیرضا مجابی (م. آذرفر)» برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، این جلسه‌ روز یکشنبه، ۱۶ تیرماه، ساعت ۶ عصر در خانه‌ شاعران ایران واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان دولت، نبش خیابان نعمتی برگزار می‌شود.

در این برنامه که اجرایش بر عهده‌ سینا بهمنش (شاعر) است، علی جهانگیر (شاعر، اسطوره‌شناس)، دکتر آیسا حکمت (طراح. گرافیست و عضو هیئت علمی دانشگاه)، دکتر مولود جهانی (روانشناس)، دکتر روژان مظفری (جامعه‌شناس) و دکتر هومن حسین‌زاده (دکترای روابط بین‌الملل) سخنرانی می‌کنند.

مجال

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: جلسات مجال تاکنون با محوریت ادبیات برگزار شده است و چندی است که محوریت موضوع هرمنوتیک (نظریه و قواعد روشمند تفسیر متن) را به نشست‌های خود اختصاص داده است. به عنوان نمونه به تعلیق از دیدگاه جامعه‌شناسی، سینما، روانشناسی، زبان، فلسفه و عرفان پرداخته است. این‌بار در روز یکشنبه قرار است در جلسه‌ای کارگاهی با اتکا به نتیجه‌ چند جلسه‌ تئوریک خود در قالب مباحثی نظری و بینارشته‌ای، آثار علیرضا مجابی (م. آذرفر) را به عنوان یک متن دیده و از زوایای متعدد و نحله‌های (آئین) گوناگون حوزه‌ فلسفه و اندیشه ‌خوانشی هرمنوتیک بر روی این آثار داشته باشد.

ورود برای عموم علاقه‌مندان در این جلسه آزاد و رایگان است.

logo-samandehi