دبیر جشنواره شهر خبر داد:

افزوده شدن بخش تجسمی شهر به جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، اولین نمایشگاه تجسمی شهر در گالری ملت برگزار می شود

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره درباره برگزاری نمایشگاه تجسمی شهر گفت: این نمایشگاه برای اولین بار است که به جشنواره فیلم شهر اضافه شده و از هنرمندان دعوت شده است در این نمایشگاه شرکت کنند. نمایشگاه در دو بخش عکس و نقاشی برگزار می‌شود که آثار هنرمندان بسیار خوب و درجه یک از نسل پیشکسوت، میانه و نسل جوان در آن ارائه می‌شود.

وی افزود: برخی از هنرمندان با یک اثر و برخی از هنرمندان مانند عکاسان که مجموعه عکس در نمایشگاه انفرادی خود داشته اند، با صلاحدید خود دو اثر در نمایشگاه ارائه داده‌اند تا آن مجموعه با قدرت بیشتری به نمایش گذاشته شود. در بخش عکاسی 24 هنرمند با 28 اثر و در بخش نقاشی 26 هنرمند با 27 اثر شرکت کرده اند که مجموعا50 هنرمند با 55 اثر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. مشخصات آثار و هنرمندان به طور کامل در کاتالوگ اصلی جشنواره به چاپ خواهد رسید.

دبیر جشنواره در ادامه با اشاره به همزمانی افتتاح این نمایشگاه با آغاز جشنواره فیلم شهر،26 تیرماه افزود: این نمایشگاه تا پایان روز جمعه 18 مرداد ادامه خواهد داشت و آثار ارائه شده در آن جهت فروش است. همچنین امکان بازدید از نمایشگاه برای علاقه‌مندان هر روز از ساعت 11 صبح تا ساعت 20 فراهم است. امسال اولین سال برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم از سال‌های آینده با قدرت‌تر برگزار شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر با شعار «شهروند مسئول، شهر سالم» و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود

logo-samandehi