بررسی "جریانی نوین در خوشنویسی ایران" در نشست تخصصی "قدیم نویسان معاصر"

چهارمین نشست تخصصی "قدیم نویسان معاصر" با موضوع "جریانی نوین در خوشنویسی ایران" روز سه شنبه 18 تیرماه در موزه خوشنویسی برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، در این نشست که از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد، کاوه تیموری به سخنرانی می پردازد.

تیموری که در سال 1364 از انجمن خوشنویسان فارغ‌التحصیل شده و 32 سال سابقه تعلم و تعلیم خوشنویسی دارد، در کنار تدریس و تولید هنری به فعالیت در حوزه خط پژوهی پرداخته ‌است که حاصل آن 9 عنوان کتاب در قلمرو خوشنویسی است. از جمله آنها می‌توان به قلم اندازهای عاشقانه، راز خط در آثار غلامحسین امیرخانی، راز نقاشی خط در آثار جلیل رسولی، رازهای خط و نقاشی خط در آثار رضا مافی، احوال و آثار خوشنویس کویر ، هنر خوشنویسی در مدرسه و... اشاره کرد.

تیموری مدرس انجمن خوشنویسان تهران و سردبیر مجله رشد آموزش هنر، ویژه دبیران هنر سراسر کشور است. او سابقه برگزاری نمایشگاه‌های خوشنویسی در کشورهای سودان، پاکستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بوسنی و هرزه گوین و... را دارد.

علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند به نشانی خیابان انقلاب، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان حقوقی، بن بست فولادوند، پلاک 8 مراجعه نمایند.

logo-samandehi